Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Hvordan går det? :)

Hei du ❤

Joda, det går greit. Plages litt med bekkenlåsning og -løsning, og så er det litt stress på jobb for tiden. Fortsatt 20% sykemeldt, og er litt frem og tilbake på om jeg skal sykemelde meg mer.

Teller ned til ferie, om 20 dager!

Ellers blir magen bare større og større :rolleyes: Nå kjenner jeg henne veldig godt, så tydelig at det blir mindre og mindre plass inni der!

I går fødte venninna mi, så i dag skal jeg inn å snuse på en baby som ikke er et døgn en gang, gleder meg helt vilt :woot:

Enn med deg? ❤
 
Hei du ❤

Joda, det går greit. Plages litt med bekkenlåsning og -løsning, og så er det litt stress på jobb for tiden. Fortsatt 20% sykemeldt, og er litt frem og tilbake på om jeg skal sykemelde meg mer.

Teller ned til ferie, om 20 dager!

Ellers blir magen bare større og større :rolleyes: Nå kjenner jeg henne veldig godt, så tydelig at det blir mindre og mindre plass inni der!

I går fødte venninna mi, så i dag skal jeg inn å snuse på en baby som ikke er et døgn en gang, gleder meg helt vilt :woot:

Enn med deg? ❤

Uff da :( Husk å ta hensyn til deg selv! ❤️ Ikke press det for jobben om du egentlig ikke orker, det er ingen som takker deg for det. Så deilig med litt ferie snart! :)

Åh, så kos med baby :D

Det går greit, fortsatt opp og ned :) Skal på UL i dag og er SÅ nervøs!
 
Uff da :( Husk å ta hensyn til deg selv! ❤️ Ikke press det for jobben om du egentlig ikke orker, det er ingen som takker deg for det. Så deilig med litt ferie snart! :)

Åh, så kos med baby :D

Det går greit, fortsatt opp og ned :) Skal på UL i dag og er SÅ nervøs!

Vet jeg ikke burde, men føler et ansvar når jeg er sjef. Er liksom ikke noen å overlate ansvaret til, så hvis jeg ikke tar ansvar, så gjør ingen andre det heller. Må bare komme meg helskinna til 14.juni, da er NK tilbake, så får jeg vurdere om jeg sykemelder meg 40 % siste uken. Kommer nok til å be om 60% de to ukene mellom ferie og permisjon.

Spent på dine vegne ❤ Gleder meg til oppdateringa senere i dag :D
 
31+4 ❤

På tide med en oppdatering for dem som enda følger med! :)

I morgen er det 2 måneder til termin :nailbiting::dummy1: Det er også 1 år siden mannen slapp bomba på meg når vi hadde lagt oss: «Hvis du vil, så kan vi begynne å prøve». Var så forfjamset den natta, og ble dårlig med søvn da tankene kvernet i hodet mitt! Er så rart å tenke på det halvåret det tok oss å bli gravid, opp og nedturene, alle de koppene med tiss, testene, tempingen, jeg bodde omtrent på forumet! Alle de flotten jentene på BV ❤

Her sitter jeg med bollemage, og det er bare litt over 3 uker til jeg regnes som høygravid... Tiden går så vanvittig fort.

Lillegull i magen stortrives, og romsterer fælt :) Den siste tiden har hun også begynt å hikke masse ❤ Gleder meg så til å få møte ho! Skal på 3D ultralyd om 13 dager, er litt spent på om det blir noe vellykket. Skal ta med bestefaren min, og håper å gi han en unik opplevelse.:p

Ellers er formen er grei, har gode og dårlige dager. Bekkenet begynner å bli ganske vondt til tider, har enda låsninger bak og har også bekkenløsning. Det er egentlig det som er til størst hinder. Humøret er veldig varierende, og kan bli ganske nedstemt og lei i korte perioder. Ofte har det en sammenheng med smertene i bekkenet, takler ikke så godt smerte over lengre tid :sorry:

Nå har jeg kun 2 korte dager før jeg går ut i ferie, og jeg gleder meg helt vilt mye. Tanken av å ikke stå timesvis på jobb med vondt bekken er veldig befriende! Første uken skal tilbringes hjemme, mannen skal nok holde på i huset, og jeg kommer nok til å styre litt i leiligheten. Så drar vi sørover, og det gleder jeg meg til, er et år siden jeg var hjemme sist!
 
31+4 ❤

På tide med en oppdatering for dem som enda følger med! :)

I morgen er det 2 måneder til termin :nailbiting::dummy1: Det er også 1 år siden mannen slapp bomba på meg når vi hadde lagt oss: «Hvis du vil, så kan vi begynne å prøve». Var så forfjamset den natta, og ble dårlig med søvn da tankene kvernet i hodet mitt! Er så rart å tenke på det halvåret det tok oss å bli gravid, opp og nedturene, alle de koppene med tiss, testene, tempingen, jeg bodde omtrent på forumet! Alle de flotten jentene på BV ❤

Her sitter jeg med bollemage, og det er bare litt over 3 uker til jeg regnes som høygravid... Tiden går så vanvittig fort.

Lillegull i magen stortrives, og romsterer fælt :) Den siste tiden har hun også begynt å hikke masse ❤ Gleder meg så til å få møte ho! Skal på 3D ultralyd om 13 dager, er litt spent på om det blir noe vellykket. Skal ta med bestefaren min, og håper å gi han en unik opplevelse.:p

Ellers er formen er grei, har gode og dårlige dager. Bekkenet begynner å bli ganske vondt til tider, har enda låsninger bak og har også bekkenløsning. Det er egentlig det som er til størst hinder. Humøret er veldig varierende, og kan bli ganske nedstemt og lei i korte perioder. Ofte har det en sammenheng med smertene i bekkenet, takler ikke så godt smerte over lengre tid :sorry:

Nå har jeg kun 2 korte dager før jeg går ut i ferie, og jeg gleder meg helt vilt mye. Tanken av å ikke stå timesvis på jobb med vondt bekken er veldig befriende! Første uken skal tilbringes hjemme, mannen skal nok holde på i huset, og jeg kommer nok til å styre litt i leiligheten. Så drar vi sørover, og det gleder jeg meg til, er et år siden jeg var hjemme sist!
Nå nærmer det seg virkelig :)
Lykke til de siste dagene med jobb og kos deg masse på ferie ❤️
 
Nå nærmer det seg virkelig :)
Lykke til de siste dagene med jobb og kos deg masse på ferie ❤️

Ja, går fort nå! Følger med i dagboka di, men er ikke alltid så flink til å sette igjen spor. Spennende dag i morra med de symptomene ❤
 
Ja, går fort nå! Følger med i dagboka di, men er ikke alltid så flink til å sette igjen spor. Spennende dag i morra med de symptomene ❤
Ikke så flink å legge igjen spor jeg heller, men følger med :)
Blir veldig spennende ❤️
 
Jeg følger, som du sikkert ved, fortsatt med :D

Tenk at du har kommet så langt! Nå er det ikke lenge til du får møte den lille :)

Så deilig at det snart er ferie, det er vel fortjent nå! Kos deg masse :)
 
Tenk at du snart får møte gullet ditt! [emoji173]️ virkelig ikke lenge igjen, 2 måneder er jo egentlig ingenting [emoji33] kos deg masse med ferie! Du har stått på som en helt så det er absolutt vel fortjent. Håper du klarer å slappe av nå frem mot termin slik at du får samlet litt krefter [emoji4]
 
Tenk at du snart får møte gullet ditt! [emoji173]️ virkelig ikke lenge igjen, 2 måneder er jo egentlig ingenting [emoji33] kos deg masse med ferie! Du har stått på som en helt så det er absolutt vel fortjent. Håper du klarer å slappe av nå frem mot termin slik at du får samlet litt krefter [emoji4]

Så koselig at du legger igjen et spor ❤ Nei, er helt sykt. I morra er det 14 dager til jeg er høygravid :nailbiting: Tida går utrolig fort. Gleder meg veldig til å ta en sniktitt på ho neste onsdag, og håper ho ligger greit til så vi får noen fine bilder

Håper jeg og ❤ I går hadde jeg ingen planer, og var så utrolig deilig å ta alt i mitt tempo. Så reiser jeg snart hjem en tur og gleder meg veldig til å treffe alle sammen, har ikke sett mange av dem på et år! :)
 
Herregud, helt glemt å skru på varsler for her inne [emoji85]

Ååh, ikke så lenge igjen nå [emoji173]️[emoji173]️
 
Så koselig at du legger igjen et spor [emoji173] Nei, er helt sykt. I morra er det 14 dager til jeg er høygravid :nailbiting: Tida går utrolig fort. Gleder meg veldig til å ta en sniktitt på ho neste onsdag, og håper ho ligger greit til så vi får noen fine bilder

Håper jeg og [emoji173] I går hadde jeg ingen planer, og var så utrolig deilig å ta alt i mitt tempo. Så reiser jeg snart hjem en tur og gleder meg veldig til å treffe alle sammen, har ikke sett mange av dem på et år! :)

Ååh, du må dele bilde med oss hvis du får så vi får se hvordan skatten din ser ut nå [emoji2] blir sikkert deilig med en tur hjem ja [emoji173]️ og artig for dem å se deg nå med magen [emoji2]
 
Nyt ferie og ro, snupp[emoji173]️

Det blir nok en fantastisk opplevelse for bestefaren din. Skulle ønske jeg kunne tatt med min på noe sånt[emoji173]️
 
Nyt ferie og ro, snupp[emoji173]️

Det blir nok en fantastisk opplevelse for bestefaren din. Skulle ønske jeg kunne tatt med min på noe sånt[emoji173]️

Takk! Blir late dager da jeg begynner å bli ganske sliten og får vondt i bekkenet av for mye aktivitet. I dag har jeg fått et par timer i sola, og var veldig deilig. :D

Det ble en flott opplevelse ❤ Bestefar sa jeg hadde gitt han en opplevelse for livet, og en ellers pratsom mann ble målløs. Fikk maaange flotte bilder, selv om jeg var 33+3. Lager et innlegg under med bilder :rolleyes:
 
33+6 ❤

I morgen er jeg plutselig 34 uker, som betyr at de ikke kommer til å stopp fødselen om den skulle starte. :nailbiting: I morgen er det også bare 5 dager til jeg anses som høygravid og 3 uker til lillegull ikke anses som prematur. Tiden går fort, men også seint!

Den siste tiden kjenner jeg at det begynner å bli tungt for kroppen, puster mye tyngre, har begynt å snorke, bekkenet tåler ikke så mye før det blir veldig vondt, blir fort sliten og det herlige vannet har meldt sin ankomst! Heldigvis er det ferie og vi er på besøk på mine hjemtrakter, så det er høy avslappingsfaktor:D

Ultralyden på onsdag gikk kjempebra ❤ Alt var bra med lillegull, og var betryggende at hun gikk over alt av organer, hjerteslag, fostervann og tok mål for å estimere lengde og vekt. Alt var helt normalt, og hun hadde 0% vekstavvik og var akkurat så stor som hun skulle være.

Bestefar ble veldig rørt og takket så for at jeg gav han en flott opplevelse få på hans alder har opplevd. Han fikk med seg et bilde og sa at dette måtte fordøyes!

Jeg var veldig spent på om jeg kom til å få noen fine bilder, men lillegull oppførte seg eksemplarisk. Jeg fikk minnepinne med 50 bilder, og jeg er helt forelsket ❤

20170701_203614.png 20170701_203741.png 20170701_203432.png
 
Så gøy med fine bilder [emoji173]️[emoji173]️
Blir moro når hun kommer og du kan sjekke om likhetene er der :D

Og det er en fin milepæl med 34 uker! Nå snart regnes hun som lungemoden! Og om hun skulle bli født ila neste uke, klarer babyen seg gjerne veldig veldig godt [emoji173]️
Best med noen uker til, selvsagt. Men ikke lenge igjen uansett..!! :D
 
Så gøy med fine bilder [emoji173]️[emoji173]️
Blir moro når hun kommer og du kan sjekke om likhetene er der :D

Og det er en fin milepæl med 34 uker! Nå snart regnes hun som lungemoden! Og om hun skulle bli født ila neste uke, klarer babyen seg gjerne veldig veldig godt [emoji173]️
Best med noen uker til, selvsagt. Men ikke lenge igjen uansett..!! :D

Jaa, blir veldig spennende! Tror hun er en god blanding mellom meg og pappaen. Hun er ikke snarlik noen av oss. Vi tror hun har min munn og hans nese, men på enkelte bilder ligner nesen på min. Så er jeg spent på om hun får lyse trekk etter meg eller mørke trekk etter han :rolleyes:

Veldig betryggende å vite at hun er ferdig og klar til å møte verden, men hun kan gjerne bli inne litt lenger. Selv om jeg begynner å bli ganske lei og sliten av hele svangerskapet! Håper jeg bare slipper å gå så mye over!
 
Jaa, blir veldig spennende! Tror hun er en god blanding mellom meg og pappaen. Hun er ikke snarlik noen av oss. Vi tror hun har min munn og hans nese, men på enkelte bilder ligner nesen på min. Så er jeg spent på om hun får lyse trekk etter meg eller mørke trekk etter han :rolleyes:

Veldig betryggende å vite at hun er ferdig og klar til å møte verden, men hun kan gjerne bli inne litt lenger. Selv om jeg begynner å bli ganske lei og sliten av hele svangerskapet! Håper jeg bare slipper å gå så mye over!

Det er vel også fort gjort at enkelte trekk i ansiktet kan se større ut på 3D, pga fostervannet etc.. Vi får bare se, blir spennende!
Merket forresten selv med første at det er vanskelig å se egne trekk hos ungene.. Selv om nær slekt sier de er som snytt ut av nesa på en [emoji28]
Ser det best på bilder fra jeg var liten.

Ja, best at de er ferdige der inne først [emoji173]️
Synd man blir så skrekkelig lei egentlig [emoji28]
 
Back
Topp