Vektoppgang?

33+5 i dag og opp 1 kg, endelig!! Har spist store mengder siste par ukene, og det ser ut til å ha hjelpt :)
 
32+1 var jeg gådd opp 13 kg å jaggu har jeg åvergådd sluttvekta jeg hadde de 2 siste svangerskapene... kommer til å bli gigantisk om jeg skal fortsette å gå opp 1 kg i uka :yuck:
 
33+3 og opp 11 kg. Nå er problemet at den har stoppet! Blir jo kvalm av alt brått! Har svært lite plass til mat, og uggen i det maten kommer i munnen [emoji33] tips til kaloririke måltider som er lettspiste?
 
Hahaha- jeg har prøvd [emoji23] ble enda mer kvalm [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] for d var nemlig tanke nr 1, jeg fyller på med dritt [emoji23]

Ja sikkert lurt å heller fylle opp med nøtter, fet fisk, pasta osv.. ;) men må innrømme det har blitt mye mcdonalds denne gangen. Spesielt chicken mcnuggets... det er farlig!
 
33+1 på ktr tidligere i uka, var da gått opp 13 kg. Merkes godt når jeg er ute og går nå, fy så tungt..
 
33+0 gått opp 15 [emoji23] 10 kg etter uke 10 og så har det heldigvis roet seg ned [emoji23]
 
Har hatt stabil vekt i 10uker [emoji16] gikk opp 8kg frem til da, så er fornøyd med å ikke gå opp mer [emoji3]
Kan gjerne fortsette sånn[emoji3] baby vokser og jeg krymper [emoji3]
 
Jeg gikk plutselig opp 4 kg i løpet av tirsdagen.. bare vann!! Ser ut som en opplåst ballong
 
Unngår og veie meg fordi jeg blir så lei meg av det. Men tipper 12-15 kg opp. 10 kg opp sist jeg sjekket hos jordmor. Jeg vil spy av å se tallet.. aldri veid så mye før
 
35+3 og gått opp 17 kg[emoji33] [emoji24] spiser ikke mye drittmat og spiser regelmessig så dette skjønner jeg ikke [emoji25]
 
Back
Topp