Sikkert lurt detHer er ikke sol. Så jeg tror guttungen har sittet med skjerm sånn siden 1030 utenom lunsj. Så jeg beordret skjerm-pause for litt siden. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert lurt detHer er ikke sol. Så jeg tror guttungen har sittet med skjerm sånn siden 1030 utenom lunsj. Så jeg beordret skjerm-pause for litt siden. ;-)
Ååh. Jeg vant kaffemaskin og masse kremer fra vaseline i fjor eller så (tror det var november -15 og mars -16,om jeg ikke husker heeelt feil). Veldig gøy!Har ikke vunnet noe her jeg [emoji23]
Ååå, gøy! Her i huset jeg bor i NÅ, er det litt rabarbra ved veggen (finnes det rabarbrafrø man kan få tak i, eller hvordan funker det?).
Ripsbuskene har stått der "ubehandlet" i noen år, og de er derfor veldig.. Skrale. Kommer nesten ikke rips. Og jordbærlandet likeså.
Men skal flytte herfra da. Jordbær i krukker hørtes ikke så dumt ut, har du en sånn.. Kasse, eller flere små krukker?
Kjøpte meg noe jordbærfrø og sådde, mem tror ikke de blir noe tess altså..
Sende hjem er enklere ja. Men spiser visst ikke helt enda likevelHørtes smart ut å bare sende de hjem. Ble helst sliten av å høre om alt der [emoji14] Hahaha
Vi sender også ofte hjem. Fordi minstemor i hus vil faktisk ikke spise noe når det er andre i hus. Spesielt ikke om andre blir ferdig før hu. Byr på mye tull da gitt.
Ikke helt min greie neiHm. Og det er jo en sannhet i det, det er jo dyr vi har fordi vi drar nytte av dem. Men det er jo ikke dermed sagt at de nødvendigvis mistrives slik.
Men, det er vel sånn tanken er likevel. Ikke helt min greie, dog.
Ja, nå leker de i stedet. Vært litt lite lek i dag på guttene, jeg glemte dem litt der oppe. Trøtt. De andre har byttet på hvem som var her. Men det gikk opp for meg at min hadde sittet vel lenge.Sikkert lurt det
Åhh. Så knall da.Ååh. Jeg vant kaffemaskin og masse kremer fra vaseline i fjor eller så (tror det var november -15 og mars -16,om jeg ikke husker heeelt feil). Veldig gøy!
Får satse på at du vinner noe denne gang, da!![]()
Så gøy da ! [emoji1][emoji1]Ååh. Jeg vant kaffemaskin og masse kremer fra vaseline i fjor eller så (tror det var november -15 og mars -16,om jeg ikke husker heeelt feil). Veldig gøy!
Får satse på at du vinner noe denne gang, da!![]()
Du trenger vel ikke flere da? [emoji56][emoji23]Åhh. Så knall da.
Jeg har jo vunnet to vesker da....
Nei. Jeg gjør ikke det.Du trenger vel ikke flere da? [emoji56][emoji23]
Rabarbra kan vel sås, men også ta en del av en rot av en etablert, den vokser over tid.
Vår rips har også stått "ubehandlet" som i at vi ikke har beskåret, forrige eier beskar helt feil og de er for tette. Men med masse rips.
Jeg har en slags etasje-potte.
Jordbær som sås ser helt små ut lenge. Bør sås tiiidlig i sesongen. Men de kommer seg plutselig til, på en måte. Også varer de jo noen år
Helt enig i den. Veldig glad i animalske produkter..Ikke helt min greie nei
Jeg liker ull. Melk. Egg. Ost. Og kjøtt.
Heldig du har vært [emoji7] Veskene pleier være så fine..!Åhh. Så knall da.
Jeg har jo vunnet to vesker da....
Er jo det!Så gøy da ! [emoji1][emoji1]
Da er absolutt enkleste løsning å ta med en del av rabarbraroten jaHm. Kanskje jeg skulle ha "tyvet" til meg litt rabarbrarot da. (pappa som eier her, og han bryr seg ikke. Kunne sikkert tatt hele bedet [emoji23]). Evt spørre om jeg kan få litt av besta..
Hm.. Mulig det har noe med plasseringen. At det blir for mørkt akkurat der. Eller et eller annet. Dårlige ripsbusker i alle fall!
Har du bilde av den?![]()
Veldig interessert i å se lure løsninger [emoji14]
Ja, nei, tror jeg klarte drepe dem ser du. Har masse frø igjen, så jeg kan prøve på nytt neste vår (eller evt direkteså noen frø ute)... [emoji14]
Pampers er vel den eneste bleien som er anbefalt av NAAF? (Norges Astma og Allergi Forbund)Ok. Pampers liker jeg ikke. Dels liker jeg ikke at se er tilsatt lotion og dels passer de ikke her (jeg sliter fortsatt mentalt med at jeg ikke får brukt tøy på henne. Så det er rent vondt å si at jeg foretrekker libero. Og faktisk bruker en del av lillego)
Jeg baker med det av og til. Pga allergiske gjestet etc. Men drikker det ikke neiHelt enig i den. Veldig glad i animalske produkter..
Dessuten har jeg testet havre- og rismelk. Gav ikke mersmak. Smakte som.. Tynn vaffelrøre.
De er kjekke å haHeldig du har vært [emoji7] Veskene pleier være så fine..!