Hvordan har du det?

Har det egentlig veldig greit! Veldig vondt i symfyser i det jeg reiser meg, men det går seg til. Sover godt, tisser kun 1 gang om natta! Men merker jeg er veldig sliten og blir fort veldig lei meg.. syns veldig synd på meg selv :p har hatt et helvetes svangerskap med hyperemesis så har fått meg en liten knekk pga det og det sitter i kjenner jeg.. gleder meg veldig til og bli ferdig nå:) gleder meg til å møte lille nurket <3 skulle gjerne født idag :p
 
Herlighet, her er det Berg og dalbane i dag.
Jeg går fra å være sint og frustrert, til å bryte ut i hulkegråting. Skjedd 3-4 ganger. [emoji85]
Termin i morgen og kjenner at i dag er jeg helt utslitt og bare så ekstremt lei.
Også blir jeg frustrert på samboer som ikke vil ha sex, og kanskje få i gang denne fødselen (hallo rasjonell tankegang).
 
Herlighet, her er det Berg og dalbane i dag.
Jeg går fra å være sint og frustrert, til å bryte ut i hulkegråting. Skjedd 3-4 ganger. [emoji85]
Termin i morgen og kjenner at i dag er jeg helt utslitt og bare så ekstremt lei.
Også blir jeg frustrert på samboer som ikke vil ha sex, og kanskje få i gang denne fødselen (hallo rasjonell tankegang).

Huff da :(
La sex være sex og bruk tiden på å slappe av. Hva med en kosekveld foran tv med god mat og en film?
Jeg skjønner godt at du er lei. Jeg kjenner meg mentalt utslitt selv. Vi får bare prøve å holde ut <3
 
Huff da :(
La sex være sex og bruk tiden på å slappe av. Hva med en kosekveld foran tv med god mat og en film?
Jeg skjønner godt at du er lei. Jeg kjenner meg mentalt utslitt selv. Vi får bare prøve å holde ut <3

Ja jeg tror nesten jeg bare må det. Blir jo ikke noe mer attraktivt med sex om jeg maser på det liksom [emoji85] Vet at tankegangen min absolutt ikke er rasjonell i dag. [emoji23]

Vi må nesten bare holde ut litt til [emoji173]️
Ikke så mye valg egentlig. [emoji13]
 
Ja jeg tror nesten jeg bare må det. Blir jo ikke noe mer attraktivt med sex om jeg maser på det liksom [emoji85] Vet at tankegangen min absolutt ikke er rasjonell i dag. [emoji23]

Vi må nesten bare holde ut litt til [emoji173]️
Ikke så mye valg egentlig. [emoji13]

Sant nok. Vil ikke bli satt igang! Eller, jo egentlig, men ikke pga overtid. Vil bli satt igang fordi jeg vil føde nå :p
Men men :)
 
Back
Topp