☆ Skravletråd Mai ☆

Samme størrelse. Kjøpt samtidig fra samme stativ på et "2 for x kr" tilbud.

Den rosa er passelig....

Og da er dette etter ar mamma har satt en strammere strikk i livet på den grå

cc1b0ec021d32f9831c3595b23e1be2f.jpg

Ja, jeg ble ganske sur til slutt.. Fikk ikke sove, samboer snorket, kattene skulle inn og ut hele tiden... Så. Da jeg endelig fikk renset meg opp litt sånn at jeg fikk puste igjen, var det rimelig deilig å bare kunne sovne av..
Våknet kl 7 da, men klarte heldigvis å sovne igjen. Og da sov jeg en stund [emoji28]

Bra det ordnet seg til slutt[emoji1]

Trøtt jeg.

Tre barn ferdig på badet
Jeg har til og med dusja.

Jeg synes ikke jeg er spesielt våken og opplagt av den grunn.

Noe jeg har med meg fra en periode i livet hvor litt mange rundt meg døde. En bestefar, en onkel, en fetter, på noen mnd, en bestemor og en bestefar til på det neste året.

På jobb spurte de stadig om det gikk bra. Nei, det gikk ikke bra med meg der og da. Jeg kunne ikke svare ja. Men orket ikke svare nei. Så jeg sa "det går". (for går det ikke bra, så går det over. Det må det jo. Alt går, på en eller annen måte)

Så det har bare blitt hengende ved meg. Alt går. Enten bra eller over.

Høres ut som en tøff tid![emoji20][emoji173]️
Riktig som du sier, alt går!

Presset meg til å få byttet på sengen, smårydde bittelitt og sette på en maskin med klær. Sååårt nødvendig.. Begynner bli drittlei av å være syk, så nå vet jeg faktisk ikke om jeg gidder være det mer [emoji14] [emoji14]
Vannvittig tungt for hode og kropp dog, så føler jeg kan ta meg et velfortjent bad. [emoji85]

Så flink du er![emoji2] håper du snart er tipptopp igjen!

Høres ut som en tøff tid![emoji20][emoji173]️
Riktig som du sier, alt går!
Det var en tøff tid ja, jeg ble ikke meg selv igjen på flere mnd etter farfar døde. Også bare fulgte de på, liksom.

Jojo. Men når jeg var student og bodde alene...

Skal forøvrig vaniljesukker også i glasuren så jeg, et par ts på 200 gr melis som blandes med kaffi og sukker. Det glemte jeg i dag, sikkert spiselig likevel :-)
Definitivt ikke sukker i glasur.

Melis og vaniljesukker. Kaffi og litt smeltet smør :-)

Back
Topp