Veldig koselig det ja.Så koselig med besøk og kake[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koselig det ja.Så koselig med besøk og kake[emoji1]
Jo takk! Innenfor nå 8)
Nå kan jeg jo prøve på å skravle opp til veska [emoji23]
Jeg blir så glad av dem, fordi han er så sjukt rolig ellers [emoji28]
Håper det.
Syns jeg har alt for lite tid til å sitte ned med den
Så bra! Godt å sove [emoji7]
Ja, jeg ble ganske sur til slutt.. Fikk ikke sove, samboer snorket, kattene skulle inn og ut hele tiden... Så. Da jeg endelig fikk renset meg opp litt sånn at jeg fikk puste igjen, var det rimelig deilig å bare kunne sovne av..
Våknet kl 7 da, men klarte heldigvis å sovne igjen. Og da sov jeg en stund [emoji28]
Det var det her ogsåEr deilig[emoji1]
Idag derimot var det opp og hopp kl 0530![emoji31]
Heller en ekstra dag i uken [emoji14]Skulle gjerne hatt flere timer i døgnet ja[emoji12]
Noe jeg har med meg fra en periode i livet hvor litt mange rundt meg døde. En bestefar, en onkel, en fetter, på noen mnd, en bestemor og en bestefar til på det neste året.
På jobb spurte de stadig om det gikk bra. Nei, det gikk ikke bra med meg der og da. Jeg kunne ikke svare ja. Men orket ikke svare nei. Så jeg sa "det går". (for går det ikke bra, så går det over. Det må det jo. Alt går, på en eller annen måte)
Så det har bare blitt hengende ved meg. Alt går. Enten bra eller over.
Det kommer du til ;-)
Presset meg til å få byttet på sengen, smårydde bittelitt og sette på en maskin med klær. Sååårt nødvendig.. Begynner bli drittlei av å være syk, så nå vet jeg faktisk ikke om jeg gidder være det mer [emoji14] [emoji14]
Vannvittig tungt for hode og kropp dog, så føler jeg kan ta meg et velfortjent bad. [emoji85]
Det var en tøff tid ja, jeg ble ikke meg selv igjen på flere mnd etter farfar døde. Også bare fulgte de på, liksom.Høres ut som en tøff tid![emoji20][emoji173]️
Riktig som du sier, alt går!
Regnet med det, jaHaha, gjorde det[emoji23]
Det så innmari godt utVar ikke feil detteVis vedlegget 226165
Den hadde ikke levd lenge hos meg [emoji23][emoji23]Vaffler blir det ikke nå. Har brownies i kjøleskapet som lever farlig, men som jeg absolutt ikke burde spise[emoji23][emoji28][emoji85]
Så flink du erFerdig [emoji1]
Fikk ikke med skrifta i ett bilde da. Er så langt navn [emoji23]![]()
Definitivt ikke sukker i glasur.Jojo. Men når jeg var student og bodde alene...
Skal forøvrig vaniljesukker også i glasuren så jeg, et par ts på 200 gr melis som blandes med kaffi og sukker. Det glemte jeg i dag, sikkert spiselig likevel![]()