Hvordan har du det?

.
 
Jeg har det ikke bra sånn generelt. Svangerskapet skal jeg tåle, men livet er tøft. Håper ikke vi får mer motgang nå. Det må snart være noe som går vår vei [emoji173] Det er tøft å ha alle disse hormonene da. Alle følelser blir forsterket, og klarer ikke kontrolleres.
 
Jeg har det ikke bra sånn generelt. Svangerskapet skal jeg tåle, men livet er tøft. Håper ikke vi får mer motgang nå. Det må snart være noe som går vår vei [emoji173] Det er tøft å ha alle disse hormonene da. Alle følelser blir forsterket, og klarer ikke kontrolleres.

Høres vondt ut :(
Trenger du å prate så bare si ifra <3
 
Det gjør så vondt når baby sparker nå. Er så sår i magen og nedentil. Null energi, og jeg ser snart ikke poenget med å stå opp om morgenen. Det eneste som holder meg gående akkurat nå er trening. Men jeg kan ikke trene så tidlig på dagen, for det tar flere timer å vekke kroppen nok til at jeg kan trene uten å bare svime rundt.
Snakk om å klage!
 
Jeg har det ikke bra sånn generelt. Svangerskapet skal jeg tåle, men livet er tøft. Håper ikke vi får mer motgang nå. Det må snart være noe som går vår vei [emoji173] Det er tøft å ha alle disse hormonene da. Alle følelser blir forsterket, og klarer ikke kontrolleres.
:( Vil du fortelle?
 
Det gjør så vondt når baby sparker nå. Er så sår i magen og nedentil. Null energi, og jeg ser snart ikke poenget med å stå opp om morgenen. Det eneste som holder meg gående akkurat nå er trening. Men jeg kan ikke trene så tidlig på dagen, for det tar flere timer å vekke kroppen nok til at jeg kan trene uten å bare svime rundt.
Snakk om å klage!
Godt å klage litt :p
Varm, stor, ser annerledes ut, føler meg annerledes, alt er ubehagelig :rolleyes:
Ser surt på mannen som sitter der helt normal liksom.. hvordan kan han det :sour:
 
Godt å klage litt :p
Varm, stor, ser annerledes ut, føler meg annerledes, alt er ubehagelig :rolleyes:
Ser surt på mannen som sitter der helt normal liksom.. hvordan kan han det :sour:

Mannfolk er provoserende altså. Min mann har litt vondt i ryggen av og til. Og stønner og oier seg. For han har sympatisvangerskap sier han :p
 
Mannfolk er provoserende altså. Min mann har litt vondt i ryggen av og til. Og stønner og oier seg. For han har sympatisvangerskap sier han :p
At han våger :p
 
Ja, det følger med. Men det er lov å klage litt ;) akkurat som når man blir fyllesyk. Du vet jo at det kommer, men det er fælt likevel :p

Jeg lyttet også til den forrige gang! Hadde veldig god kontroll under hele fødsel :)
Veldig bra!


Sutrer litt, men det går over. :) he he .

Ja håper den lydfilen vil hjelpe meg. Har jo trua på det da. :)
 
Sutrer litt, men det går over. :) he he .

Ja håper den lydfilen vil hjelpe meg. Har jo trua på det da. :)
Jeg glemmer den lydfilen hele tiden. Og føler ikke jeg får puste skikkelig lenger, magen er liksom i veien nå.
 
Takk [emoji173]



Ikke på åpent forum. Det er veldig vondt og personlig. Livet kan være knalltøft. Men lille gull i magen blir et lyspunkt i det mørke [emoji173]

Er bare å sende pm :)
Skjønner godt om du synes det er ekkelt på et forum da. Men kan noen gi deg noen trøstende ord nå så bruk dem :)
 
Takk [emoji173]



Ikke på åpent forum. Det er veldig vondt og personlig. Livet kan være knalltøft. Men lille gull i magen blir et lyspunkt i det mørke [emoji173]
Håper virkelig det blir oppturer fra nå av <3
Hvis du vil dele med oss som er helt nøytrale så skriv gjerne på skjult. Hvis det hjelper deg så klart :)
 
Jeg har det ikke bra sånn generelt. Svangerskapet skal jeg tåle, men livet er tøft. Håper ikke vi får mer motgang nå. Det må snart være noe som går vår vei [emoji173] Det er tøft å ha alle disse hormonene da. Alle følelser blir forsterket, og klarer ikke kontrolleres.

Skriv gjerne pm eller på skjult om du vil snakke om det,vi er her for deg
 
Takk dere, jeg prøver å samle mot til å dele. Vet ikke helt om jeg kommer dit at jeg klarer det
 
I dag gjør det vondt! Nerven i korsryggen har slått seg helt vrang, og jeg sitter bare her og sturer! Tør ikke sjekke Fitbiten, for tallene vil være nedslående.
Venter bare på fødsel nå, for jeg er så lei av å ha vondt i ryggen. Samtidig bør jeg ikke klage, for det er så mange som har det så mye verre enn meg! Og jeg visste jo at nerven ville bli verre i svangerskapet, så jeg kan jo ikke skylde på noen andre enn meg selv.
Kanskje vil alt føles mye bedre i morgen, eller litt hvile :)
 
Jeg burde ikke klage etter at jeg blie kvitt halsbrannen og svimmelheten med "mirakelmedisinen), men nå verker ribbeinet for fullt igjen. Lillemor har vært dårlig siden lørdag og har vært ekstra mammadalt, noe som egentlig er ganske koselig, men har ført til at jeg blir sittende mye med henne oppå meg i stillinger som ikke er behagelig for meg, i tillegg har det blitt mye løfting av henne, og det kjenner jeg veldig godt tar på :(
Såå klar for å føde nå, for jeg vet smertene blir borte med en gang babyen er ute av kroppen min :p
 
har en del maserier, og blir kjempesliten av det, tenker bare at hvorfor kan det ikke gå over i fødselsrier, er så lei nå og har en del vann i .kroppen
 
Back
Topp