☆ Skravletråd Mai ☆

Mannen lager sen taco [emoji173] Han er verdens beste..
Namm! Ble taco her også i dag [emoji7]
Antagelig dattera som klarte overtale samboer, eller så synes han bare veldig synd i meg. [emoji14]

Ja, er akkurat det..
Moren hennes døde nylig (90 og noe, hun her er vel 50-60), og både jeg og foreldrene mine var vel egentlig litt nysgjerrig på om hun faktisk kan bo alene... Så. Blir spennende å se [emoji14]
Huff, men vil tro det skal gå bra, oftest går det jo på en eller annen måte

Huff, men vil tro det skal gå bra, oftest går det jo på en eller annen måte
Gjør nok det. Men det var vel også en grunn til at hun fremdeles bodde med moren sin.. Hun bodde visst for seg selv for en del år siden, men gikk visst ikke så bra.. Men kan jo hende det går bedre nå :)

Namm! Ble taco her også i dag [emoji7]
Antagelig dattera som klarte overtale samboer, eller så synes han bare veldig synd i meg. [emoji14]

Taco.... <3
Mannen min liker ikke det, men kanskje han kan overtales han og. Det er sterk mat, ikke sant? Det kan vel starte fødsel det. Da går han nok med på det :D

Taco.... <3
Mannen min liker ikke det, men kanskje han kan overtales han og. Det er sterk mat, ikke sant? Det kan vel starte fødsel det. Da går han nok med på det :D
Mannen her er sååå lei av det [emoji23]
Men kan jo variere. Dere kan jo steke litt kjøtt uten tacokrydder f.eks..

Hørt at sterk mat er kjerringråd ja! Kjør på med litt ekstra jalapenos og hot saus! [emoji14]
Er du rimelig fødeklar?

Mannen her er sååå lei av det [emoji23]
Men kan jo variere. Dere kan jo steke litt kjøtt uten tacokrydder f.eks..

Hørt at sterk mat er kjerringråd ja! Kjør på med litt ekstra jalapenos og hot saus! [emoji14]
Er du rimelig fødeklar?

Pleier å gjøre det, og da spiser han det. Så jeg øyner et håp :D

Jeg vet ikke helt om jeg e klar, det føles igrunn som at det aldri vil skje. Som at jeg vil gå gravid for alltid. Er blitt så vant til dårlig rygg nå og det føles helt rart å tenke på å kunne gå ut av sengen uten å stønne som ei ku, eller å sove om natten uten å flyt på do hele tiden. Men det er jo bare 4 uker til fristen for å føde går ut liksom, så det kommer vel til å skje på en eller annen måte. Kanskje ^^

Pleier å gjøre det, og da spiser han det. Så jeg øyner et håp :D

Jeg vet ikke helt om jeg e klar, det føles igrunn som at det aldri vil skje. Som at jeg vil gå gravid for alltid. Er blitt så vant til dårlig rygg nå og det føles helt rart å tenke på å kunne gå ut av sengen uten å stønne som ei ku, eller å sove om natten uten å flyt på do hele tiden. Men det er jo bare 4 uker til fristen for å føde går ut liksom, så det kommer vel til å skje på en eller annen måte. Kanskje ^^

Hehe, men det går ikke [emoji14]
Jeg er relativt KLAR for at baby skal komme allerede, og jeg er bare 30 uker (fødte 35+4 sist, så er litt mentalt forberedt på prematur).
Skjer vel noe snart! Og når det først er skjedd, så må man vel bare være klar [emoji14]

Jeg er relativt KLAR for at baby skal komme allerede, og jeg er bare 30 uker (fødte 35+4 sist, så er litt mentalt forberedt på prematur).
Skjer vel noe snart! Og når det først er skjedd, så må man vel bare være klar [emoji14]

Sant nok. Er jo klar for baby, men føler ikke at jeg kommer til å føde. Men jeg ser ikke helt hvordan jeg skal klare å unngå det ^^
Kanskje prøver hodet mitt å ignorere det hele etter sist fødsel.
Vet du hvorfor du fødte prematurt sist?

Trodde vi var enige om at du skulle gå lengre enn uke 37 denne gangen jeg [emoji23]

Sant nok. Er jo klar for baby, men føler ikke at jeg kommer til å føde. Men jeg ser ikke helt hvordan jeg skal klare å unngå det ^^
Kanskje prøver hodet mitt å ignorere det hele etter sist fødsel.
Vet du hvorfor du fødte prematurt sist?

Neei, rimelig uungåelig nå [emoji14] på et eller annet vis, må det jo en type fødsel til.
Fæl fødsel sist?

Nope, no idea. Jeg presset frem ønsket mitt om måling av cervix, men ikke hørt noe enda. Ei uke siden de åpna og vurderte henvisningen ifg helsenorge, men..
Jeg føler jeg trenger NOE å berolige meg med.. [emoji14]

Neei, rimelig uungåelig nå [emoji14] på et eller annet vis, må det jo en type fødsel til.
Fæl fødsel sist?

Nope, no idea. Jeg presset frem ønsket mitt om måling av cervix, men ikke hørt noe enda. Ei uke siden de åpna og vurderte henvisningen ifg helsenorge, men..

Ser den. Slitsomt å sitte uten svar :(
Taklet ikke smertene sist, full panikk. Nå har vi mye lengre reisevei + en unge å plassere et sted på veien inn til føden, så det ser lovende ut ^^

Fæl fødsel sist?

Har de ikke svart deg enda? Tror de må gi deg svar innen 10 dager.. Kan legen din ringe inn for deg?

Ser den. Slitsomt å sitte uten svar :(
Taklet ikke smertene sist, full panikk. Nå har vi mye lengre reisevei + en unge å plassere et sted på veien inn til føden, så det ser lovende ut ^^
Ser forresten nå at de endelig har tildelt time! Om litt over 2 uker.

Hm.. Mulig du klarer håndtere det bedre nå som du vet hva du går til..?

Back
Topp