Hvilken film skal dere se?Unger i seng. Halleluja!!! [emoji324][emoji324]
Filmtid med mannen før senga roper for oss også. I mens strikke ferdig diagram 2 helt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film skal dere se?Unger i seng. Halleluja!!! [emoji324][emoji324]
Filmtid med mannen før senga roper for oss også. I mens strikke ferdig diagram 2 helt![]()
Blir grå etterhvert [emoji4][emoji106]Lykke til[emoji1]
Hvilken farge valgte du?
Tittei! Prøvd å dampe meg selv i badekaret litt. Nå er det på tide å boltre seg i serier [emoji14]
Criminal minds, igjen [emoji28]Hva ser du?
Helt greit her. Fint vær, prøvd å pusse på stolen min.. Fikk låne pussemaskin av stepappa, hjalp en del. [emoji14]Har dere hatt en fin søndag?
Her har det vært full fart, men en veldig koselig dag[emoji4]
Hvert innom et offentlig for 6 år siden pga en Blodprøve (måtte ha det for å kunne gifte oss), aldri igjen og det mener mannen og såDen ser jeg!
Å jeg savner badekar og det er det i huset vi ser på [emoji173]️Tittei! Prøvd å dampe meg selv i badekaret litt. Nå er det på tide å boltre seg i serier [emoji14]
Helt enig, blåste litt her da så skulle gått ut tidliger men herlig å komme seg ut ihvertfall [emoji4]For en utrolig flott kveld det var å gå tur på![]()
Stort badekar her. Veldig dypt. Får plass til hele meg under vann om jeg vilÅ jeg savner badekar og det er det i huset vi ser på [emoji173]️
Så veldig godt ut! Flott du fikk hjelpGod kveld damer, bursdagsfeiring idag også idag, mange venninner da og ei venninne var her med meg sånn fikk hjelp med oppvask osv [emoji7]
Gikk meg en tur etterpå og kon hjem til sovende barn så helt perfekt [emoji16]
Ungene likte kaka da [emoji6]
![]()
Hvorfor skal dere flytte da [emoji54]Stort badekar her. Veldig dypt. Får plass til hele meg under vann om jeg vil
Kommer til å savne det når vi flytter. Aner ikke om det er dusj eller badekar der [emoji33]
Ja var veldig flott [emoji16] og koselig å ha noen å snakke med [emoji4]Så veldig godt ut! Flott du fikk hjelp![]()
Fordi, pappa (som jeg leier av nå), må rive hele stueveggen. Kommer vann inn vinduet og ned i veggen ved regn.. På heftige dager blir veggen helt myk, og det renner vann inn vinduet i etg under.. Mistenker sopp i veggen og..Hvorfor skal dere flytte da [emoji54]
Høres herlig ut med så stort badekar, der vi ser etter har ikke så stort men det er stort nok [emoji6]
Det trengs gjerne, det. [emoji14]Ja var veldig flott [emoji16] og koselig å ha noen å snakke med [emoji4]
Ble serie. Planla Independence day. Men ble x files episoder heller [emoji14]Hvilken film skal dere se?![]()
De ser jeg også titt og ofte igjen [emoji7]Criminal minds, igjen [emoji28]
Jeg er skikkelig binge-watcher, og måtte finne noe å se på da jeg gikk tom for greys.. [emoji14]