Hormonell?

emma1

Betatt av forumet
flere som er veldig hormonelle? Gråter av ingenting for tiden...og føles som jeg vil gråte hele tiden også:oops: heldivis flirer både jeg og samboer av det til tider, men den minste ting får meg til å grine...

I går mistet jeg et vannglass og det ble vann utover hele gulvet. Itillegg et par dråper på hunden.. var mer opptatt av at hunden fikk et par dråper på seg enn at jeg skulle tørke opp. Begynte selvfølgelig å små sutre for jeg syntes SÅ synd i hunden:confused2 herrefred noe så komisk....
 
Jaaa, har riktignok ikke opplevd den graden av hormonella som du har[emoji23] Men merker at det nesten skjedde over natta da jeg gikk over i tredje trimester! Blir sint for alt! Og ting som ikke irriterer meg til vanlig er såååå irriterende nå! Alltid litt sinna liksom. Hahaha.
Og her om dagen så vi en stand up på Netflix som jeg lo noe helt sykt av, men så ble jeg nesten lei meg! Jeg lo så jeg gråt faktisk. Utrolig merkelig.
 
Jaaa, har riktignok ikke opplevd den graden av hormonella som du har[emoji23] Men merker at det nesten skjedde over natta da jeg gikk over i tredje trimester! Blir sint for alt! Og ting som ikke irriterer meg til vanlig er såååå irriterende nå! Alltid litt sinna liksom. Hahaha.
Og her om dagen så vi en stand up på Netflix som jeg lo noe helt sykt av, men så ble jeg nesten lei meg! Jeg lo så jeg gråt faktisk. Utrolig merkelig.


Haha! Kjenner meg så igjen med det du sier:rolleyes: Blir også irritert veldig fort og synes enkelte er EKSTREMT irriterende.. skal være glad når hormonene har stabilisert seg igjen:smiley-angelic006:laughing002
 
Jeg har hormoner som er på krigsstien om dagen.. gleder meg sånn til det er slutt på det, det gjør sikkert alle rundt meg også. Merker veldig godt at dette ikke er meg, men jeg har INGEN kontroll...
 
Off Ja! Blir irritert og småsur for ingenting... gleder meg til det er over for å si det sånn [emoji4] kan jo ikke kontrollere det, men det er sikkert slitsomt for alle rundt!!
 
Oh, yes.... Utrolig slitsomt for alle involverte! Heldigvis tar mannen det med et sukk og et smil... I går kunne han ikke sitte og spise potetgull....han smatta for høyt:meh::banghead::shy: Han la inn en søknad i sted om han kunne spise potetgull i kveld, den er oppe til behandling:p Etter å ha vært igjennom dette sammen to ganger før, så vet vi begge at dette er midlertidlig. Men er veldig takknemlig for at han stiller med et lass med tålmodighet :)
 
Åhja :confused: Fryktelig hormonell, sint, lei meg og fortvila over alt fra det som er reelle ting og det som bare er tull :banghead:
Her om dagen satt jeg og gråt på hele bussturen hjem fra sentrum... Drittflaut på en full buss :bag::oops: Men jeg klarte bare ikke stoppe det.... :eek:
 
Holdt på å lage 3 av 4 pizzaer i kveld.. og fant ut at osten vi hadde kjøpt (i dag) hadde myglet i bunn[emoji24] fikk akkurat laget en liten pizza til ungene med ost jeg raspet selv, de tre andre måtte i søppelet. Tenk om vi hadde spist de[emoji33]
Gjett om butikken skal få høre det på mandag, de er utrolig dårlig på å fjerne mat som har gått ut på dato.. greit at vi burde ha sjekket, men i dag tenkte vi ikke på det.. sååå surt!
 
Jeg føler meg stort sett ganske lugn,men plutselig får jeg helt hormonanfall noen dager og er helt ugjenkjennelig[emoji23][emoji85]
 
Jeg er så følsom, at det sku nesten ikke være mulig[emoji85][emoji23]. Føler tårene sitter løst når jeg leser/ser noe trist, romantisk, at folk bryr seg om andre og når folk har det vondt/leit/trist/tungt. Kjenner i tillegg det kan eksplodere inni meg når jeg blir irritert [emoji85]
 
Haha! Tror jeg må kopiere denne og klistre den på kjøleskapet:cool: hormonell så det holder + carvings på is... kunne ikke passet bedre:laughing001
Her er det melon og den juicebrusen noisy som gjelder, [emoji28]
 
Åååh [emoji85][emoji13]
Jeg hadde så lyst til at min mor skulle komme på besøk i helgen, det blir ofte litt lange dager da formen min er dårlig ig 2-åringen bare raser rundt [emoji37]. Hun kom ikke lørdag for da var hun ikke helt i form, så ringte hun i dag og kunne ikke komme i dag heller fordi hun og mannen plutselig hadde så mange planer... ☹️
Har mest lyst til å begynne å grine fordi jeg er så sliten [emoji31][emoji24] men kan jo ikke det for da skremmer jeg 2-åringen [emoji85]

Hormonell og trøtt ja [emoji24][emoji13][emoji849]
 
Gråter for ingenting om dagen, samt at jeg går som en tikkende bombe :facepalm: prøver å ta meg sammen for å ikke være så uhøflig til gubben, men han har jo selvsagt forståelse :) selvom jeg får veldig dårlig samvittighet om jeg svarer han kvast eller høylytt:sorry:

Når vi spiste Taco på fredag, så revna den i hjørnet. Snakk om å stri gråte bare av det :hilarious:
 
Irritasjonen min har begynt å gå på naboungen. Bare å se han gjør meg sur[emoji85] hjelp hehe
 
Klikka på en nabopappa i dag da ungen hans sprutet ned jentene mine med skittent sølevann fra vanngevær [emoji33][emoji35] Yngste hylgråt og hadde sand i hele ansiktet [emoji34]

Normalt sett hadde jeg nok prøvd å være hakket mer saklig, men i dag ble jeg skikkelig forbanna! [emoji51][emoji35]
 
Griner for det minste her også. Heldigvis har jeg verdens mest tålmodige og forståelsesfulle mann[emoji170]
 
Oi- griner de fleste av dere?? Jeg er så sinnatagg jeg [emoji33] blir så lett forbanna av den minste ting- skal ingenting til for å fyre meg opp [emoji32]
 
Back
Topp