☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg hadde mulig blitt litt fornærma [emoji14] Min er litt selvsentrert til tider.

Det tror jeg ikke min hadde turt å gjøre [emoji28]
Haha, han mener det godt, for vi er sånne som legger oss samtidig, så det er sånn han sier ifra og ver jeg får det med meg.. blir fort sånn at han sier det, så får det en halvtime før jeg hopper i senga med "hvorfor sa du ikke noeee"

Dere kan få låne min gubbe. Skrur av tvn når han vil legge seg uansett om jeg ser på eller ikke [emoji23]
Lys er jeg vant til fra flere at skrur av automatisk men ikke tv [emoji87]

Haha, han mener det godt, for vi er sånne som legger oss samtidig, så det er sånn han sier ifra og ver jeg får det med meg.. blir fort sånn at han sier det, så får det en halvtime før jeg hopper i senga med "hvorfor sa du ikke noeee"
De mener det somregel godt [emoji14] Vi legger oss aldri hver for oss vi heller.. Men han er litt sånn: NÅ skal vi legge oss, samma hva jeg driver med liksom [emoji14]

Hehe, ser den. Blir fort mye som samler seg opp. Kake er stas da :D

Ja, jeg ville være hjemme og heller ringe ved forverring. Har jo lille også [emoji173] De vet at hodepinen kommer av trykket i hodet, men de vil jo gjerne vite hvorfor trykket øker og er der. Samt de tok noen tester, og jeg har nedsatt følelse i hele høyre side... De likte ikke akkurat det. Men nå blir det masse ubdrrsøkelser, så kan man føle seg trygg:)
Det skjønner jeg godt! Ville heller ikke hver der over helga hvor de mest sannsynligvis ikke gjør mye heller dessuten gjør man seg jo mer sårbare på et sykehus også for noen typer infeksjoner

Det skjønner jeg godt! Ville heller ikke hver der over helga hvor de mest sannsynligvis ikke gjør mye heller dessuten gjør man seg jo mer sårbare på et sykehus også for noen typer infeksjoner
Enig. Ja takk, sist jeg lå på sykehus fikk jeg både lungebetennelse og bronkitt. Aldri hatt før [emoji14] Og i ettertid? 4 halsbetennelser. Noe skjedde [emoji14]

Ja vi spiser jo ikke gris, men min stemor som er verst kan vist ikke spise de kylling/kalkun pølsene og skulle jeg bare servert pølser ville mine besteforeldre vist misnøye [emoji13]
Familien min er umulig! Ungene som kommer får minipizza og vil tro de blir fornøyde [emoji6] samt at de etter snuppa ditt ønske får fargerik kake, helst formet som hello kitty, MEN jeg har ikke blekk til printeren min og å trenge på frihånd er ikke noe lett, så vi får se

... De kunne fått hver sin boks med kidneybønner? Det må vel gå innen alle bokser, for både allergi, kresenhet og personlige valg..? [emoji28]
Lyser dog ikke akkurat 'bursdagsmat' av det [emoji23]

Høres ut som om det blir koselig da :D

Mi sa for litt siden at til neste bursdag ville hun bare ta med tantene sine (de er 7 og 12) på kino, fremfor å feire i selskap. Også skulle hun ønske seg penger på bsuen sin, for hun ønsker gjerne å få spart opp til hus når hun blir voksen [emoji28]
Fornuftig gitt!

Sånn. Den logga seg på en haugammel konto... [emoji23] Har ikke den kontoen en gang. Menmen. Rett konto nå på tapatalk tingen [emoji14]
Haha, var det deg, altså? [emoji28][emoji28]

Enig. Ja takk, sist jeg lå på sykehus fikk jeg både lungebetennelse og bronkitt. Aldri hatt før [emoji14] Og i ettertid? 4 halsbetennelser. Noe skjedde [emoji14]
Huff det er nærmest skrekk scenarioet også det da men også hvorfor de prøver å unngå og legge inn de som ikke behøver det

Haha. Jeg hadde sikkert ikke merka det selv om gubben gikk for å legge seg om jeg så på tv..

Hahaha. Herlig. Forvirra kanskje [emoji14]
Neida. Eller.. Kanskje, siden han ligger og sover, men.. Tror han mente det mer sånn at.. Jeg skal ikke noe i morgen uansett, og at jeg for tiden er unnskyldt om jeg vil sove masse [emoji28]

Huff det er nærmest skrekk scenarioet også det da men også hvorfor de prøver å unngå og legge inn de som ikke behøver det
Ja, jeg forstår det veldig godt. Jeg ble smittet under et intensivopphold, og det var ikke veldig bra. Tåler ikke så mye når kroppen allerede er svak. Ingen grunn til å være der før man absolutt må.

... De kunne fått hver sin boks med kidneybønner? Det må vel gå innen alle bokser, for både allergi, kresenhet og personlige valg..? [emoji28]
Lyser dog ikke akkurat 'bursdagsmat' av det [emoji23]

Høres ut som om det blir koselig da :D

Mi sa for litt siden at til neste bursdag ville hun bare ta med tantene sine (de er 7 og 12) på kino, fremfor å feire i selskap. Også skulle hun ønske seg penger på bsuen sin, for hun ønsker gjerne å få spart opp til hus når hun blir voksen [emoji28]
Fornuftig gitt!

Mhm min stemor hadde sikkert ikke tålt det heller! pga henne lager jeg alltid pavlova om det er noe også, syns det er kjedelig så prøver å variere frukten oppå godt så idag ble det mango, kiwi og litt jordbær.

Å så herlig da [emoji173]️ utrolig fornuftig lita pike [emoji4]

Ja, jeg forstår det veldig godt. Jeg ble smittet under et intensivopphold, og det var ikke veldig bra. Tåler ikke så mye når kroppen allerede er svak. Ingen grunn til å være der før man absolutt må.
Nei og ofte da man får slike ting også, kroppen skulle utviklet bedre immunforsvar under sykdommer og ikke omvendt

Back
Topp