God morgen.
Brått morgen da røykvarsleren på gjesterommet slo ut. Den som lå uten batteri så vi satte i et og hang opp før svigermor kom. Jeg kom akkurat på hvorfor den lå uten batteri...
God dag[emoji2]
Oi, det var en brå måte å våkne på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Brått morgen da røykvarsleren på gjesterommet slo ut. Den som lå uten batteri så vi satte i et og hang opp før svigermor kom. Jeg kom akkurat på hvorfor den lå uten batteri...
Håper den er det ogsåDen så artig ut![]()
RyddingTakk for det. Hva bringer dagen?
Richard storkSå gøy[emoji1] hva skal dere se?
God morgen. Ut i det fine været kanskje?God morgen! Skal man finne på i dag da tro??
Hvordan er formen din Skrømt (Vimsa) ??
God morgen, Kengu. Så koselig at han har kjæreste! [emoji173]God morgen alle sammen
Kino med kb i dag, før det tenkte jeg å rydde ferdig badet, kb får muligens besøk av kjæresten om hun rakk det før hyttetur
Godt vi er fler [emoji14]Samme som deg[emoji23]
JaMen da blir du ihvertfall fulgt opp bra[emoji4]
Lykke til!
Jeg trodde det stod barskapene først [emoji23] Du er såååå flink. Jeg må snart begynne på rommet til lillemor. Eller. Edit. Først må de fikse hodet mitt. Er så mye jeg vil!Fått ryddet begge badskapene og badene
Nå er det faktisk bare siste rest av soverommet før vi har tatt alt inne
Du må ta vare på deg selv du ❤❤Jeg trodde det stod barskapene først [emoji23] Du er såååå flink. Jeg må snart begynne på rommet til lillemor. Eller. Edit. Først må de fikse hodet mitt. Er så mye jeg vil!
Joda de er nå så søte når de har kjæresteGod morgen, Kengu. Så koselig at han har kjæreste! [emoji173]
Det er så typisk detJeg sovna på sofaen når vi så film[emoji28] funnet senga og er nå lys våken[emoji85]
Ja, det var veldig godt å få litt unnaSå deilig å få gjort litt i hagen[emoji1]
Oj! Ja det er jo typisk da.. Øvelse eller?Er det ikke typisk.
Har litt dårlig tid og må ut og handle litt.
Nesten ferdig med å finne det jeg skal ha og så går brannalarmen i butikken

Så kjedeligEr det ikke typisk.
Har litt dårlig tid og må ut og handle litt.
Nesten ferdig med å finne det jeg skal ha og så går brannalarmen i butikken
Overskya og tendens til regn her [emoji23]Og enda varmere idag[emoji33][emoji274]