Hehe. Ordne deg det da velBestilt meg enda mer strikkepinner i ymse str... [emoji56] Haha.. Uff trenger ett eget skap med god sortering på alt nå syns jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Ordne deg det da velBestilt meg enda mer strikkepinner i ymse str... [emoji56] Haha.. Uff trenger ett eget skap med god sortering på alt nå syns jeg.
Hva ønsker du selv?Også bestilt ny legetime. Fikk 14.juni. så satser på hu da vil gjøre og snakke om det jeg vil![]()
Sender du den hit etterpå? Skal ha Taco idag og masse som må skjæres opp [emoji6]Middag på gang. Barn hjulpet med å skjære opp sopp![]()
Men innholdet blir vel stå og si det samme [emoji4]Litt annerledes da[emoji4]
Veldig greit på den måtenHehe så greit da med besøk [emoji14]
Impulskjøp . Var så billig så dro den med meg på shoppingturDersom du ikke er så glad i dem, hvorfor kjøpte du den i første omgang da?
Haha ja. Må nok kjøpe noe på ikea. Bare vente til kontoen er enigHehe. Ordne deg det da vel![]()
Jeg vil hu skal ta flere undersøkelser. Alt av vitaminer og slikt er helt ok, men noe må det jo være.Hva ønsker du selv?![]()
Mm taco [emoji7]Sender du den hit etterpå? Skal ha Taco idag og masse som må skjæres opp [emoji6]
Faktisk skikkelig kjedelig. Blir aldri ferdig [emoji85]Å steke pannekaker er litt kjedelig... N
Jada var det men mye drama i ettertidÅja da skjønner jeg at du hadde mye å gjøre. Var det ålreit?
Så koselig sagtSikker på at alle bhg burde ha en Kengu
Får håpe detOgså bestilt ny legetime. Fikk 14.juni. så satser på hu da vil gjøre og snakke om det jeg vil![]()
JaFår håpe det
Ikke sant? Vanskelig til tider. Men tenk hvor god samvittighet du har om du trener først også skravler, strikker og netflix etterpå [emoji123]Det regner, og skal visstnok ta seg opp etter kl 18...
Sitter og tenker, skal jo egentlig trene....
Men Skravle, NetFlix og strikketøyet frister mye mer...
Er et enten eller spørsmål.Ikke sant? Vanskelig til tider. Men tenk hvor god samvittighet du har om du trener først også skravler, strikker og netflix etterpå [emoji123]
Nei? Hvorfor?Jada var det men mye drama i ettertid