Hcg prøve

Hcg nivå kan være veldig forskjellig fra person til person, det som er viktig er stigningen :joyful: Noen har høye verdier og andre har lave, det er stigningen som betyr noe:)

Hvor tar dere disse prøvene? Har aldri hørt om at man kan gjøre det før og har to barn fra før av!
Man kan ta blodprøve hos legen :) Hvis man er usikker på om ting utvikler seg rett eller har mistet mange ganger før så kan man be om blodprøver med 2 dagers mellomrom for å sjekke at hcg stiger:)

Jeg anbefaler ingen å ta stigning hcg, i hvert fall ikke hvis ikke legen eksplisitt har anbefalt det.

Man tror at god doblingstid gir et svar på om man har en sunn graviditet eller ikke, men det er så store variasjoner at dette vil ikke gi noe svar.

Jeg trodde også det, hadde veldig bra doblingstid på 27 timer , men mistet likevel....

Så dette har ikke noe for seg etter min mening, kanskje unntatt hvis doblingen på et tidlig tidspunkt er unormalt lav.

Hcg var på 168 4+2, tok ny 5+0 som får svar på i dag! Hva bør denne ligge på sånn ca? De som gir meg resultate har like lite kunnskap som meg om dette her[emoji85]

Kjempe flott :D :D Da tror jeg du kan slappe av å nyte knøttet :Heartred

Du sa 1000, jeg sa 2000. Er ikke langt ifra min beregning det ;)

Ja nå slapper jeg mer av! Når jeg mistet forige gang var den 1000 når jeg var 6+4! Så nå senker jeg skuldrene litt å venter til jeg skal på tidlig ultralyd[emoji173]️

Du var nermest ja! Takk for hjelpen!![emoji8]

Back
Topp