For kort vognbag :(

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Junior på 4 mnd er tydeligvis lang for alderen ( bruker str 74 i klær) og det er ikke mange cm igjen før vognbaggen blir for kort. What to do? Har en Mountain Buggy Urban Jungel. Er ikke veldig keen på å kjøpe ny vogn, men må man så må man. Erfaringer mottas med takk :)

Har samme problemet, like gammel og ikke mange cm i enden av baggen. Håper den holder ut sommeren, og at han til høsten kan ligge i sportsvogna.

Har samme problemet, like gammel og ikke mange cm i enden av baggen. Håper den holder ut sommeren, og at han til høsten kan ligge i sportsvogna.
Håper voksingen stagnerer litt. Kan jo ikke fortsette i dette tempoet [emoji23]

Håper voksingen stagnerer litt. Kan jo ikke fortsette i dette tempoet [emoji23]

Hehe, nei, det roer seg gradvis [emoji28]men kan gå i rykk og napp. Typisk at man plutselig føler at alle klærne er blirt for korte i armene over natta [emoji39]

Hehe, nei, det roer seg gradvis [emoji28]men kan gå i rykk og napp. Typisk at man plutselig føler at alle klærne er blirt for korte i armene over natta [emoji39]
Godt å høre! Her er det buksene som plutselig var blitt til knebukser over natta haha..

Sjekket nå og baggen er 80cm. Spørs om det finnes noen lengere :(

Godt å høre! Her er det buksene som plutselig var blitt til knebukser over natta haha..

Sjekket nå og baggen er 80cm. Spørs om det finnes noen lengere :(

Baggen til emmaljungaen vi har nå er mye mindre enn den vi hadde til simoen da vi hadde eldste, til tross for at det er duo og ikke kombi. Men men, arvet og gratis, får duge den lille perioden det gjelder.

Baggen til emmaljungaen vi har nå er mye mindre enn den vi hadde til simoen da vi hadde eldste, til tross for at det er duo og ikke kombi. Men men, arvet og gratis, får duge den lille perioden det gjelder.
Ja Simo er vel nesten det eneste alternativet, men den blir alt for stor og tung. I verste fall får han ligge i reisetrillen i sommer [emoji85]

Ja Simo er vel nesten det eneste alternativet, men den blir alt for stor og tung. I verste fall får han ligge i reisetrillen i sommer [emoji85]

Er vel ikke bare bare å få tak i simo mer heller. Vår ble ødelagt, var kjempegammel da! Men har en simo sportsvogn. :)

Hadde vel fått tak i en annen bag da? Hvilken vogn har du?

dyne i ryggen så han kan sitte litt halvveis opp?
gjør jo ingenting om det er litt trangt til beina når han sover :)

eller bytt til sportsdel, den har vel full liggestilling? kan jo bruke voksipose for å få det lunere

Hadde egde duo (emmaljunga) til jenta mi og den bagen var veeldig stor synes jeg [emoji5]

Man kan bytte til sportsdelen. Men ikke sette dem opp før de kan sitte selv. Min fetter og kona hadde samme problem med deres sønn og emmaljunga edge. Vi har samme vogn og kunne ha vår sønn lengre oppi. Men deres sønn er 4 mnd yngre enn vår og lengre. Veksten går veldig i rykk og napp hele tiden. Min datter på snart 4 år har ikke vokst på beina siden i fjor og kan bruke de samme skoene som i fjor sommer. Hu var ganske stor baby. Men lå i baggen til hu var 5 mnd. Hu ble da for lang og det va ri brio smile som har en ganske liten bag.

dyne i ryggen så han kan sitte litt halvveis opp?
gjør jo ingenting om det er litt trangt til beina når han sover :)

eller bytt til sportsdel, den har vel full liggestilling? kan jo bruke voksipose for å få det lunere
Han ligger jo stort sett med beina opp når han er våken. Akkurat funnet føttene sine :) Sant det. De er jo fleksible disse små.

Den har full liggestilling ja. Føler bare han er for liten for det. Det går ann å gjøre om baggen til en bakovervendt liggedel også, så jeg får vurdere det.

Er vel ikke bare bare å få tak i simo mer heller. Vår ble ødelagt, var kjempegammel da! Men har en simo sportsvogn. :)

Hadde vel fått tak i en annen bag da? Hvilken vogn har du?
Tror ikke Simo selges lenger? Uansett blir den for svær hehehe..

Mountian Buggy Urban Jungel. Tror ikke det finnes flere bagger til den.

Man kan bytte til sportsdelen. Men ikke sette dem opp før de kan sitte selv. Min fetter og kona hadde samme problem med deres sønn og emmaljunga edge. Vi har samme vogn og kunne ha vår sønn lengre oppi. Men deres sønn er 4 mnd yngre enn vår og lengre. Veksten går veldig i rykk og napp hele tiden. Min datter på snart 4 år har ikke vokst på beina siden i fjor og kan bruke de samme skoene som i fjor sommer. Hu var ganske stor baby. Men lå i baggen til hu var 5 mnd. Hu ble da for lang og det va ri brio smile som har en ganske liten bag.
Ikke helt uforventet at han er lang for det er både jeg og pappaen, men jeg hadde ikke trodd det skulle gå så fort [emoji23] Får ta en vurdering fortløpende om vi må bytte. Heldigvis snart sommer så da føles ikke sportsdel så ille ut :)

Tror ikke Simo selges lenger? Uansett blir den for svær hehehe..

Mountian Buggy Urban Jungel. Tror ikke det finnes flere bagger til den.

Er vel bare brukt å få tak i ja, det var derfor jeg skrev at det ikke var bare bare :)

Er ikke så inne på andre vogner da, men alternativene er vel å skaffe vogn med større bag, eller gå over til å bruke sportsvogn i liggestilling :)

TFK vognene har en bag som heter multi-X, hvor bag også kan fungere som sittedel. Har mange av de samme trilleegenskapene som mountain buggy :)

Vi bytta til sportsdelen når lille var 4 mnd. Hun vokste rett og slett ut av baggen[emoji85]

Back
Topp