Bubblys dagbok

Må bare vise dere hva svigermor allerede har strikket til barna. Hun er litt ivrig [emoji1]

728052487b24278a6f404ddd06b7d851.jpg

Gu! Så nydelig ❤️
 
Må bare vise dere hva svigermor allerede har strikket til barna. Hun er litt ivrig [emoji1]

728052487b24278a6f404ddd06b7d851.jpg

Åh, så søte [emoji7]. Håper virkelig at du blir kvitt kvalmen etterhvert :) godt å lese at du iallefall får i deg no næring :).
 
Nydelig[emoji173][emoji173]

Gu! Så nydelig [emoji173]️

Åh, så søte [emoji7]. Håper virkelig at du blir kvitt kvalmen etterhvert :) godt å lese at du iallefall får i deg no næring :).

Ja, jeg smelta helt av de sokkene og babyteppene [emoji7] Kommer nok mer også kjenner jeg svigermor rett. Nå MÅ bare alt gå bra siden begge har full garderobe lenge før de blir født [emoji12]

Klarte å få i meg kjøttsuppe nå i ettermiddag. Klarer ikke spise kjøttet, men poteter, gulrøtter og krafta. Og i krafta er det mye bra næring. Kjempeglad vi fant ut at dette funker! Skal spise kjøttsuppe hver dag [emoji847]
 
Må bare vise dere hva svigermor allerede har strikket til barna. Hun er litt ivrig [emoji1]

728052487b24278a6f404ddd06b7d851.jpg
Så utrolig herlig!❤️ Jeg har en mor og en svigermor som verker i fingrene selv, men de får ikke lov før jeg gir de klarsignal. De får vente til etter oul sier jeg:hilarious:
 
Så utrolig herlig![emoji173]️ Jeg har en mor og en svigermor som verker i fingrene selv, men de får ikke lov før jeg gir de klarsignal. De får vente til etter oul sier jeg:hilarious:

Haha! [emoji23]
Hadde jeg bare kunnet bestemme så hadde jeg holdt henne igjen også [emoji12] Men det første babyteppet var visst ferdig før forsøket hvor jeg mistet i 2015. Og sokkene ble strikket samme helga som vi fortalte nyheten nå [emoji15] Ikke noe spørsmål liksom.
Men men, det er skikkelig koselig da [emoji171]

Mon tro om kanskje din mor og svigermoren din ikke har tjuvstartet litt allerede? [emoji6]
 
Haha! [emoji23]
Hadde jeg bare kunnet bestemme så hadde jeg holdt henne igjen også [emoji12] Men det første babyteppet var visst ferdig før forsøket hvor jeg mistet i 2015. Og sokkene ble strikket samme helga som vi fortalte nyheten nå [emoji15] Ikke noe spørsmål liksom.
Men men, det er skikkelig koselig da [emoji171]

Mon tro om kanskje din mor og svigermoren din ikke har tjuvstartet litt allerede? [emoji6]
Det er jo bare veldig koselig, sånn egentlig! Og ikke minst veldig nydelig :) skjønner veldig godt at det kribler i fingrene deres!

Jeg vet at mamma ikke har startet. Hun har sett hvor mye jeg har slitt; og også fortsatt sliter, med å tro at det her skal gå bra, så det vet jeg hun respekterer. Med svigermor aner jeg ikke. Hun har heldigvis strikket til kompisen til samboeren min nå, så håper det har dekket behovet :p
 
Tuuusen takk! [emoji847][emoji176] Ja dette er gøy altså! [emoji322] Kan fortsatt ikke tro det helt. Gleder meg til magen begynner å vises, så jeg har noe fysisk (bortsett fra formen) å forholde meg til. Blir vel litt mer virkelig for sambo også da [emoji4]

Skjønner godt du gleder deg til magen [emoji7] tipper den kommer noe før, siden det er to inni der [emoji3]
 
Det er jo bare veldig koselig, sånn egentlig! Og ikke minst veldig nydelig :) skjønner veldig godt at det kribler i fingrene deres!

Jeg vet at mamma ikke har startet. Hun har sett hvor mye jeg har slitt; og også fortsatt sliter, med å tro at det her skal gå bra, så det vet jeg hun respekterer. Med svigermor aner jeg ikke. Hun har heldigvis strikket til kompisen til samboeren min nå, så håper det har dekket behovet :p

Hehe! Morsomt at disse besteforeldrene har ett sånt enormt behov for å lage ting til de små. Mamma kan ikke strikke/sy osv, så der bekymrer jeg meg ikke så mye. Men hun kommer med en hav av gravid-tips istedenfor så hun "bidrar" liksom hun og [emoji15]

Godt mammaen din respekterer situasjonen din. Vi har også vært åpne og ærlige med mammaene våre og det kjennes veldig godt. Tror det er derfor de er ekstra lykkelige nå også egentlig [emoji6]
 
Tenk at du har alle de føttene inni deg[emoji173]️

Ja fy søren! [emoji3][emoji188][emoji188] Etterhvert kommer jeg vel til å kjenne dem godt også [emoji87] Nusselige små føtter [emoji171]
 
Hehe! Morsomt at disse besteforeldrene har ett sånt enormt behov for å lage ting til de små. Mamma kan ikke strikke/sy osv, så der bekymrer jeg meg ikke så mye. Men hun kommer med en hav av gravid-tips istedenfor så hun "bidrar" liksom hun og [emoji15]

Godt mammaen din respekterer situasjonen din. Vi har også vært åpne og ærlige med mammaene våre og det kjennes veldig godt. Tror det er derfor de er ekstra lykkelige nå også egentlig [emoji6]
Du sier noe der, det er nok derfor de er ekstra lykkelig og giret. I tillegg blir dette første barnebarnet på begge sider, og det er vel bestandig stas :joyful:

Gravidtips er alltids kjekt det også da! Og tipper mammaen din kommer til å kompensere senere med kjøp av klær og ting til de små. Det kommer man nok ikke utenom! De sier jo at å få barn er stort, men at barnebarn er noe helt egent! Ligger sikkert noe i det :)
 
Du sier noe der, det er nok derfor de er ekstra lykkelig og giret. I tillegg blir dette første barnebarnet på begge sider, og det er vel bestandig stas :joyful:

Gravidtips er alltids kjekt det også da! Og tipper mammaen din kommer til å kompensere senere med kjøp av klær og ting til de små. Det kommer man nok ikke utenom! De sier jo at å få barn er stort, men at barnebarn er noe helt egent! Ligger sikkert noe i det :)

Første barnebarna på begge sider her også [emoji6] ekstra stas ja! Jeg tror ikke de kommer til å mangle noe som helst, spesielt ikke klær. Mamma kommer til å gå bananas i butikkene [emoji12]
Svigermor har allerede sagt at hun må få skjemme dem bort når hun passer dem, og jeg tenker at det er HELT greit. Mamma sliter litt med helsa, så hun blir nok ikke barnevakt, men hun kommer til å elske dem så uendelig mye likevel [emoji847][emoji171]

Ååå! Som jeg gleder meg! [emoji3]
 
Første barnebarna på begge sider her også [emoji6] ekstra stas ja! Jeg tror ikke de kommer til å mangle noe som helst, spesielt ikke klær. Mamma kommer til å gå bananas i butikkene [emoji12]
Svigermor har allerede sagt at hun må få skjemme dem bort når hun passer dem, og jeg tenker at det er HELT greit. Mamma sliter litt med helsa, så hun blir nok ikke barnevakt, men hun kommer til å elske dem så uendelig mye likevel [emoji847][emoji171]

Ååå! Som jeg gleder meg! [emoji3]
De SKAL skjemmes bor hos besteforeldrene! Masse kos og kjærlighet. Og det kommer de til å få av mammaen din også, på tross av at hun ikke kan passe dem❤️

Gleder meg til å gå bananas selv også jeg! Hihi
 
Så fine strikketing [emoji173]️ heldige tvillingene! [emoji7]
 
De SKAL skjemmes bor hos besteforeldrene! Masse kos og kjærlighet. Og det kommer de til å få av mammaen din også, på tross av at hun ikke kan passe dem[emoji173]️

Gleder meg til å gå bananas selv også jeg! Hihi

Hehe [emoji6] ja de skal det [emoji176]
Å herlighet som jeg gleder meg til å kjøpe masse baby-utstyr og la besteforeldrene dulle og kose med de små [emoji847]
 
Uff! Jeg kan bare forestille meg hvor fælt det må være med ekstrem sv.kvalme... Måtte du bli innlagt noe også eller slapp du unna?
Jeg er jevnt over kvalm, men har noen korte gode perioder, og merker jeg blir litt bedre når sambo er hjemme og ordner mat til meg omtrent hver time [emoji6] Har funnet ut at nudelsuppe går greit ned og endelig føler jeg meg mett av og til. I dag lager sambo kjøttsuppe så jeg kan få i meg mer næring også [emoji847] Han er så god.

Jeg har null peiling på kvalme-medisin egentlig... er sjeldent (aldri) kvalm til vanlig. Jeg tror at så lenge jeg ikke blir værre så skal jeg nok overleve. Men om dette tar seg opp og jeg begynner å kaste opp, så kontakter jeg legen igjen.

Det er grusomt ja. Var innlagt to ganger, men klarte meg stort sett hjemme. Kunne ikke legge meg ned å "være syk" heller, har jo en fra før. Men det gikk bra. Ble kvitt tannsten faktisk, haha! Noe godt kom det ut av 5-15 ganger med oppkast daglig

Så nydelige tøfler og pledd! Heldige babyer som får på seg de om noen mnd ❤️
 
Må bare vise dere hva svigermor allerede har strikket til barna. Hun er litt ivrig [emoji1]

728052487b24278a6f404ddd06b7d851.jpg
De var utrolig søte! :) Heldige tvillinger som får en bestemor som er så flink å strikke! :)
 
Back
Topp