**hobby-tråd**

Frk.Chicka

Forumet er livet
Vi starter på nytt vi!!!
Siden den andre er borte vekke!


Her kan vi tipse hverandre, legge ut litt bilder, hjelpe hverandre osv osv....
Scrapping, strikking, maling, brodering, KAKEBAKING (bobla[:D]) osv osv...
Hva enn DIN hobby er......

*skal legge den på topp*
 
ååå sååååååååååå fin!!!
kan du komme å lære meg????
 
:)
 
Den er så nydelig. var inne på tanken selv å kjøpe den og lage den til dåpen, men det ble vist med tanken....
 
Flinke folk! Har ikke tid til å drive med sånt jeg....eller det er vel helst at jeg ikke tar meg tid![:D][:D] 
 
ORIGINAL: L Kristine

Flinke folk! Har ikke tid til å drive med sånt jeg....eller det er vel helst at jeg ikke tar meg tid![:D][:D] 



Da er vi to! Har så innmari lyst til å "dille" med sånne ting igjen, men finner ikke tid! Har jo "fri" etter at ungene har sovna, men da er det jo så godt å sitte å slappe av. Men har store planer om å lage advendtskalenderen 'Nisseland' fra Panduro. Har tenkt på den i mange år, men nå må jeg bare få fingern ut av fua å sette igang. Vil at Leah skal ha en kalender i år.. og ikke bare en sjokoladekalender som i fjor.  
 
*legge inn takkekortet vårt fra dåpen*

Lager GJERNE til noen andre viss de ønsker..

Ikke bare til dåpen heller, men til hva som helst!!



 
Kjempefint![:)]
 
Jeg har også bestilt en del på margareta. holder på å brodere et bilde akkurat nå. er så arti å ha noe sånt å holde på med. [:)]
 
Jeg og har bestil derifra for mange år siden. Har enda noen prosjekter som ikke er helt ferdige. bla en julekalender. Burde vel kanskje ta den frem igjen så lillegutt kan få den. Fortiden er barselgruppa på treff 1 gang i mnd hos husflidforeningen, og vi syr skinntøffler. Er ikke noe flink, men de blir gode og varme
 
ORIGINAL: Curl

Mochicka: hva har du brukt for å lage takkekortet? har og lyst til å lage et sånt fint takke kort selv.


Photoshop såklart!
Har lasta ned TUSENVIS med freebies som brukes til Digitalscrapping.
 
Endelig funnet frem julekalenderen som jeg liksom har sydd på i årevis. Påtide å gjøre den ferdig, så lillegutt kan få den.
Denne syr jeg

 
Ble vist sidelengs men....
 
KJEMPEFIN til å være det aller første du laga asså!
Nydelig!

og nå har du ett takkekort INGEN andre har=)
 
åå så snillt av deg å finne frem!
Fikk sååå lyst å lære meg det etter jeg så det fine bildet du har brodert til tulla di.
hihi=)
 
ORIGINAL: Nikki!

JEG BRUKTE 1900 i en HOBBYBUTIKK I DAG....................wæææææææææ
skulle kun kjøpe en album som var på tilbud til 50 igrunnen...


Nikki, du Nikki!
Du er ikke helt goood=)
*tihi*
 
Jeg har ikke fattet det der med emobssing ennå jeg!
Aner ikke HVA det er engang.
Men har begynt og bli kjempeinteressert i stempling da!
 
Min explodingbox=)

[link=http://www.mochicka.blogspot.com/]TRYKK HER[/link]


for å se mer av dette=)
 
lagde en hobbyblogg for noen år siden. Men har ikke brukt den på over et år. Ble litt inspirert og åpnet den igjen i dag
 
http://blogg.sol.no/hobbyjenta
 
 
Back
Topp