Bringebærpudding sin reise mot en liten spire (med termin i juli)

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Hei!
Tenkte å opprette meg en dagbok her på assistert da jeg føler lite tilhørighet til det vanlige prøver-forumet da "alle" man "kjenner" er godt på vei i graviditet og man begynner å bli litt lei av tråder med "er dette en strek?" Og det er verdens sterkeste to streker etter 1pp. da må jeg puste med magen og ta den grinete og misunnelige nesa mi inn på en forum hvor man er litt mer i samme båt (unnskyld altså, prøvingen har fått frem kjipe sider hos meg) :hungover::hilarious:

"Kort" og meg:
24 år, mannen er 37 med barn fra før. Kastet pillene etter 10 års bruk 28/5 2016, og har prøvd siden. Løpt ned døren hos gynekologen siden oktober ca, da jeg er kontrollfreak og har hatt en bad feeling. Utredet opp og ned, ingenting galt funnet hos verket meg eller mannen. Prøvd pergotime, uten hell, og vært på HSG røntgen. Alt er irriterende normalt. Fått time til forsamtale i Porsgrunn 28/6, så da har man noe å forholde seg til ihvertfall, og føler vi har kommet fort igang, er jo mange som venter mye lenger. Mannen har en sønn på 8 år fra før av, og hverdagen som "småbarnsforeldre" gjør ikke akkurat dette noe lettere.

Gleder meg til å bli kjent med dere! :rolleyes:

Oppdatert 24/8:
Sommeren er over, og etter forsamtalen fikk jeg påvist PCO og skal begynne på kort regime i oktober. Må tiden gå fort, kan nesten ikke vente!
 
Last edited:
Så "bra" du har fått dagbok her inne, enklere å følge med [emoji23] du er den eneste jeg fortsatt følger ute på FS! Håper selvsagt du slipper unna IVF og får en ventespire [emoji8]
 
Gratulerer med ny dagbok! Blir spennende med veien videre!
Masse lykke til! :D
 
Gratulerer med ny dagbok [emoji4]

Det er en fantastisk heiagjeng her inne, så jeg garanterer at du vil trives [emoji7]
 
Så "bra" du har fått dagbok her inne, enklere å følge med [emoji23] du er den eneste jeg fortsatt følger ute på FS! Håper selvsagt du slipper unna IVF og får en ventespire [emoji8]
Enig :D sitter jo bare å leser på assistert, og i dagbøkene deres :) vanskelig å bare hoppe inn i en annen sin dagbok med en kommentar, så kanskje letter å opprette en egen med blanke ark :D
Gratulerer med ny dagbok! Blir spennende med veien videre!
Masse lykke til! :D
tusen takk! :D
Gratulerer med ny dagbok [emoji4]

Det er en fantastisk heiagjeng her inne, så jeg garanterer at du vil trives [emoji7]
inntrykk av at det er mange bra damer her inne :) håper alle kommer i mål til slutt. <3
 
Velkommen hit til oss :) Her er det litt annen stemning ja og det å være bitter er helt vanlig :p Hadde ikke klart meg uten jentene her før, under og etter forsøk. Gull verdt med folk som faktisk forstår og som ikke bare sier "slapp av så skjer det" :p
 
Velkommen hit til oss :) Her er det litt annen stemning ja og det å være bitter er helt vanlig :p Hadde ikke klart meg uten jentene her før, under og etter forsøk. Gull verdt med folk som faktisk forstår og som ikke bare sier "slapp av så skjer det" :p
Godt å prate med damer som vet hva man går igjennom, takk :)
 
Velkommen inn hit, og gratulerer med ny dagbok :Heartpink Håper du får et kort opphold her på assistert:Heartred
 
Så hyggelig at du har fått seg dagbok, håper det er greit at jeg sniker her og følger med [emoji173] selv om vi ikke er helt med i ivf-gamet helt enda.

Gull verdt med folk som faktisk forstår og som ikke bare sier "slapp av så skjer det" :p
Jeg hater sånne folk av og til[emoji20] det er ikke sånn at man bare kan vaske trusene sine med gubben sine og bli gravid for alle, og det er ingen forståelse fra dem som er så fruktbare når man er redd og lei til tider. (Snakker da om folk jeg er med i hverdagene)
 
Velkommen inn hit, og gratulerer med ny dagbok :Heartpink Håper du får et kort opphold her på assistert:Heartred
Tusen takk, det håper jeg og ❤
Så hyggelig at du har fått seg dagbok, håper det er greit at jeg sniker her og følger med [emoji173] selv om vi ikke er helt med i ivf-gamet helt enda.


Jeg hater sånne folk av og til[emoji20] det er ikke sånn at man bare kan vaske trusene sine med gubben sine og bli gravid for alle, og det er ingen forståelse fra dem som er så fruktbare når man er redd og lei til tider. (Snakker da om folk jeg er med i hverdagene)
Selfølgelig er det greit! ❤ bare å følge med. Håper dere får det til selv :D hvordan ligger dere ann nå da? :)
 
Gratulerer med dagbok her inne [emoji4] Jeg håper at oppholdet ditt her blir kort, og at det fjerne blir en spire på veien mot IVF.
Vi er jo litt i samme båt som dere, har ingen diagnose. Prøverør har fått meg gravid, så jeg har stor tro på at det vil gå veldig bra for dere også [emoji5]
Og helt enig med deg, damene her inne er uvurderlige [emoji173]
 
Selfølgelig er det greit! [emoji173] bare å følge med. Håper dere får det til selv :D hvordan ligger dere ann nå da? :)
Vel.. vært på samtale hos hausken.. eggtelling ok og sæd ok, og alderen skikkelig på vår side.. så nå prøver vi heksekunster og naturlig ditt og datt en stund [emoji13]
Red: Venter også på utredning for endometriose, kan jo ta sin tid det også [emoji1]
 
Last edited:
Velkommen hit! Har faktisk vært innom dagboka di der og skjønner godt følelsen i forhold til de andre der. Vonde følelser og helt naturlig det! Her vil du trives selv om jeg håper du ikke blir her lenge [emoji3]
 
Last edited:
Gratulerer med dagbok her inne [emoji4] Jeg håper at oppholdet ditt her blir kort, og at det fjerne blir en spire på veien mot IVF.
Vi er jo litt i samme båt som dere, har ingen diagnose. Prøverør har fått meg gravid, så jeg har stor tro på at det vil gå veldig bra for dere også [emoji5]
Og helt enig med deg, damene her inne er uvurderlige [emoji173]
Håper også oppholdet blir kort, men prøver å være realistisk og heller bli positivt overrasket :) ingen diagnose på dere heller nei, godt å lese at dere lykkes med IVF. Har veien dit vært lang? :)
 
Gratulerer med dagbok her inne [emoji173] Håper veien blir kort :)
Takk skal du ha ❤ du har jo svart meg på masse jeg har lurt på og det setter jeg pris på. Kos deg med graviditeten :)
Velkommen hit! Har faktisk vært innom dagboka di der og skjønner godt følelsen i forhold til de andre der. Vonde følelser og helt naturlig det! Her vil du trives selv om jeg håper du ikke blir her lenge [emoji3]
Føler mer tilhørighet her, ja. Godt med blanke ark, nye folk og ny dagbok :D
 
Nå blir jeg STRESSA. El slim idag? CD10? Jeg pleier ikke ha det i det hele tatt. Og vi som jobber turnus, må hjem å grave frem el-testene fra skuffen og se hvordan det ligger ann :p
 
Nå blir jeg STRESSA. El slim idag? CD10? Jeg pleier ikke ha det i det hele tatt. Og vi som jobber turnus, må hjem å grave frem el-testene fra skuffen og se hvordan det ligger ann :p

Jeg har hatt EL-slim tidlig mange ganger uten at EL har kommet noe tidligere. Lurer på om det rett og slett kommer et østrogenboost sånn plutselig som gjør at kroppen lager litt ekstra slim :confused005 Men veldig lurt å teste!
 
Håper også oppholdet blir kort, men prøver å være realistisk og heller bli positivt overrasket :) ingen diagnose på dere heller nei, godt å lese at dere lykkes med IVF. Har veien dit vært lang? :)

Jeg mistet dessverre, så er ikke helt i mål enda. Men fra å ha gått fra null positive tester, så har jeg nå endelig fått troen på at jeg og mannen kan få barn sammen :)
Har ikke gått på prevensjon siden vi ble sammen for 4 år siden, men har vel ikke prøvd sånn super aktivt som jeg ser flere andre her inne har. Dvs. har ikke tempet, gått på pergo etc.
Etter å ha lest om andre her inne som har prøvd veldig lenge, så vil jeg ikke si at jeg og mannen min sin vei har vært veldig lang, selv om vi har vært prøvere i noen år nå. Har stor respekt og ydmykhet ovenfor alle andre her inne som har hatt flerfoldige IVF runder, pergotime kurer etc.

Krysser fingrene for at det vil lykkes for dere :)
 
Back
Topp