Stokke Tripp Trapp

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Tenker å kjøpe Tripp Trapp-stol når minien klarer å sitte selv. Kikker på nettsiden til Babybanden nå. Litt usikker på jeg trenger og ikke trenger, men i tillegg til stolen må jeg vel ha "Tripp Trapp Babyset Bøyle med rygg" og den puta, og "Stokke Tray". Jeg trenger vel ikke selen når man bruker den bøylen med rygg?

Tenker å kjøpe Tripp Trapp-stol når minien klarer å sitte selv. Kikker på nettsiden til Babybanden nå. Litt usikker på jeg trenger og ikke trenger, men i tillegg til stolen må jeg vel ha "Tripp Trapp Babyset Bøyle med rygg" og den puta, og "Stokke Tray". Jeg trenger vel ikke selen når man bruker den bøylen med rygg?
Jeg er litt usikker. Ikke sikkert det er så nødvendig med sele enda. Men kommer jo et tidspunkt hvor hanbegynner med å klatre ut av stolen.

Jeg er litt usikker. Ikke sikkert det er så nødvendig med sele enda. Men kommer jo et tidspunkt hvor hanbegynner med å klatre ut av stolen.

Ja, selen trengs nok etterhvert, men kan jo da kjøpe den senere eventuelt..?

Ja, selen trengs nok etterhvert, men kan jo da kjøpe den senere eventuelt..?
Ville ikke gått ifra han i stolen uten sele, tror det kan være veldig risikabelt. Dem lærer fryktelig fort

Men vil anbefale deg kjøp pg salgs sider og finn.no for og se etter utstyr til tripp trapp. Finnes flust av det. (Vet ikke hvor du bor men).

Ville ikke gått ifra han i stolen uten sele, tror det kan være veldig risikabelt. Dem lærer fryktelig fort

Men vil anbefale deg kjøp pg salgs sider og finn.no for og se etter utstyr til tripp trapp. Finnes flust av det. (Vet ikke hvor du bor men).

Veldig sant. Og når jeg legger sammen alt på Babybanden så blir det jo 2900 spenn.. 400 kr fra eller til er jo ikke mye da..
Takk, skal sjekke kjøp og salg-sider! [emoji4]

Veldig sant. Og når jeg legger sammen alt på Babybanden så blir det jo 2900 spenn.. 400 kr fra eller til er jo ikke mye da..
Takk, skal sjekke kjøp og salg-sider! [emoji4]
Vi fekk stolen i dåpsgave, med beskjed om at resten fekk vi kjøpe selv, for "fy så dyrt det var"

Vi fekk stolen i dåpsgave, med beskjed om at resten fekk vi kjøpe selv, for "fy så dyrt det var"

Ja, er dyrt! Men tenker som så at den stolen har man i maaaange år [emoji38]
Hahaha, fy faen, ett treff på Finn i fylket mitt, og den ene byen er ikke akkurat i nærheten heller [emoji23] Men seler og det småutstyret kan jo sendes. Får sjekke hjembyen til foreldre og svigers også [emoji12]

Hehe, ja, man har jo stolen til man blir ganske stor ja. Tror det var 80kg som stod på pakken

Vi brukte aldri seler til storesøster, var ikke et behov. Men sikkert greit å ha, er vel noen klatrere...

Jeg kommer til å vente med å kjøpe seler, ikke sikkert det er behov :) Vi kjøpte enkelte ting til han før han ble født, men så har det såvidt blitt brukt så jeg har lært :p

Vi kjøpte sele når behovet var der (og det kom, for å si det sånn... Klatrer her i huset). Men lurt å se an. Er ikke sikkert det trengs.

Jeg tror min kommer til å bli en klatrer... jeg tror egentlig jeg får en turbo...

Vi fikk alt til navnedagen [emoji14] stolen fikk vi da hu blei født med newborn-del til :) så har sånn sittedel, pute, sele og brett. Ikke testet enda siden mini ikke sitter :)

Har sånn sittedel og pute vi og, sele har jeg egentlig ikke tenkt på. Mini hadde reist seg opp og klatret ut av newbornsetet om det ikke hadde vært seler i det, så det er vel like greit å være føre var og kjøpe seler til han blir litt større og.

Vi kjøpte sele når behovet var der (og det kom, for å si det sånn... Klatrer her i huset). Men lurt å se an. Er ikke sikkert det trengs.
Må legge til at dette er av erfaringer med førstemann som er to og et halvt. Lillmor på tre mnd. liker best å ligge på ryggen, samt å ta situps på fanget enn så lenge...

Jeg ville kjøpt brukt. Sjekk finn for ditt område. Det er greit med babyset og sele, for flere babyer prøver å klatre ut. Det er litt skummelt. Vi brukte en periode sele til storebror. Men trenger ikke Stokke sin.

Selen er lur å ha, de reiser seg enkelt om de vil [emoji28]

Takk alle sammen, da blir det full pakke her [emoji4] Og utstyrsfreaken av en mann vil vi skal kjøpe alt nytt, hahaha.

Takk alle sammen, da blir det full pakke her [emoji4] Og utstyrsfreaken av en mann vil vi skal kjøpe alt nytt, hahaha.
Hehe ikke økonomisk mann du har :p men stolen kan brukes lenge :)

Hehe ikke økonomisk mann du har :p men stolen kan brukes lenge :)

Hahaha, overhodet ikke. Men han er flink med økonomien ellers. Tror bare det er stas med første barn. Veldig lite vi har kjøpt brukt [emoji85] Prøvde å foreslå at vi kunne kjøpe alt utenom selve stolen og den puta brukt, men var ikke aktuelt [emoji23]

Back
Topp