☆ Skravletråd Mai ☆

Optimistisk ja[emoji28] gikk det noen lunde bra da?
Tja.

Tidenes minst organiserte øvelse tror jeg. Korpset manglet dirigent og han som skulle organisere aspirantene kom heller ikke...

Misunneligher jeg sitter med skiva mi med gulost[emoji23]
Hehe..
Når jeg må spise alene skal jeg hvertfall spise noe godt [emoji4]
3d359dc0d060fafcbb32d031eb752c23.jpg

Tja.

Tidenes minst organiserte øvelse tror jeg. Korpset manglet dirigent og han som skulle organisere aspirantene kom heller ikke...

Æsj, det hørtes jo ikke noe særlig ut da. Og det er jo greit at dem klarer å masjere noen lunde aspirantene også da.

Ja mente det [emoji14] Hun har større vansker for å klare å roe seg selv og "lande". Blir raskt overstimulert (holder med 2 timer i Sverige), også kræsjer hun skikkelig etterpå, eller dagen etter... Hun blir bare mer og mer gira, også må vi hjelpe henne til å roe ned. Når det blir for mye noen dager på rad så endrer hun veldig adferd. Slår, biter, klyper osv. Og gråter mye. Så hun må i løpet av dagen fjernes fra situasjoner så hun får pustet ut litt. Dette med BUP har vært litt i forhold til veiledning, for når hun kræsjer skikkelig så vil hun ikke at jeg skal ta på henne engang. Skjer gjerne på natt...

Det hørtes ut som hun har tøffe dager når dette inntrer[emoji20]
Veiledning via BUP høres lurt ut, de har sikkert masse gode råd[emoji4]

Ei tenåringsjente som tar livet av seg selv og sender kassett med 13 grunner til hvorfor hu gjorde det med å fortelle på en kassettside dedikert til hver og en som var skyld i det.

Oi, høres ut som en sterk historie[emoji4]

Back
Topp