Haha, den typen ja.
Ja[emoji85] men så glimter jeg til som i dag og kommer hjem med masse[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, den typen ja.
Ja[emoji4] sommerkjole, skjørt, en fin topp, skjørt og olajakke[emoji2]
Vel. Ikke så fort. De skal prøve det hele en gang til... Og halvparten kan ikke sangen se skal spille. Uten noter....Litt vel sent, ja, men utrolig hvor fort barn lærer enkelte ganger også
Er akkurat ferdig med den fantastiske suppen.
Var forresten flankebiff de kalte kjøttet
To skjørt? [emoji39]
Var jo mye da, vil gjerne se bilde![]()
Tja.Optimistisk ja[emoji28] gikk det noen lunde bra da?
Hehe..Misunneligher jeg sitter med skiva mi med gulost[emoji23]
Tja.
Tidenes minst organiserte øvelse tror jeg. Korpset manglet dirigent og han som skulle organisere aspirantene kom heller ikke...
Godt argumentHehe..
Når jeg må spise alene skal jeg hvertfall spise noe godt [emoji4]
![]()
Så braJobber med saken.
Den suppen var fantastisk
Hehe..
![]()
Oi se der jaHehe..
![]()
Åh. Bra du fant deg noe
![]()
Flott daJa, med god hjelp gikk det overraskende lett[emoji4]
Godt argument
Det er jeg så enig i[emoji6] kos deg, det er deg vel unnt[emoji4] ser skikkelig godt ut[emoji1]
Og det smaker fantastisk dette også.Oi se der ja![]()
Og det smaker fantastisk dette også.
Glad jeg ikke bestilte dessert, det har jeg ikke plass til
Ja mente det [emoji14] Hun har større vansker for å klare å roe seg selv og "lande". Blir raskt overstimulert (holder med 2 timer i Sverige), også kræsjer hun skikkelig etterpå, eller dagen etter... Hun blir bare mer og mer gira, også må vi hjelpe henne til å roe ned. Når det blir for mye noen dager på rad så endrer hun veldig adferd. Slår, biter, klyper osv. Og gråter mye. Så hun må i løpet av dagen fjernes fra situasjoner så hun får pustet ut litt. Dette med BUP har vært litt i forhold til veiledning, for når hun kræsjer skikkelig så vil hun ikke at jeg skal ta på henne engang. Skjer gjerne på natt...
Ei tenåringsjente som tar livet av seg selv og sender kassett med 13 grunner til hvorfor hu gjorde det med å fortelle på en kassettside dedikert til hver og en som var skyld i det.
Haha ja. Nesten så jeg dansa på vei bort da derimot [emoji23]