Modningstråden:)

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Har sett andre termingrupper har dette og litt artig og følge med frem mot fødsler:)
Kjenner dere modning? Er det noe på gang? Noe tegn på at fødsel nermer seg?:) mange av oss er jo ganske så nerme nå:) ikke mange ukene igjen!!!
•SKRIV GJERNE HVOR LANGT DU ER PÅ VEI:)
 
Nå er jeg 35+3, og har de siste ukene hatt mye dårlig mage, lite energi og hatt mye slim og annerledes utflod enn ellers. :) det blir spennende å se når lillesøster melder seg. :)
 
Jeg er 37+5 i dag og jeg har veldig mye mer utflod enn jeg har hatt, litt mensmurring og veldig lite energi.
Men jeg har en følelse av at det enda er en liten stund til han kommer dessverre. :p

Jeg er litt der i dag at jeg er drittlei, gråter av alt og googler: hvordan få i gang fødsel [emoji23][emoji85][emoji4]
 
Jeg er 37+5 i dag og jeg har veldig mye mer utflod enn jeg har hatt, litt mensmurring og veldig lite energi.
Men jeg har en følelse av at det enda er en liten stund til han kommer dessverre. :p

Jeg er litt der i dag at jeg er drittlei, gråter av alt og googler: hvordan få i gang fødsel [emoji23][emoji85][emoji4]
Har du lest fødeoppskriften fra et eller annet sykehus, som detaljert beskriver en sex-stilling? :p
 
Ingen dramatisk forandring her.. kun at jeg er møkklei. 36+6 i dag.
Skal på vekstkontroll neste uke, er da 38+1. Jordmor mente at viss han fremdeles var stor kunne de begynne å tøye den dagen for å få litt fortgang i ting..
jeg har ikke så veldig stor tro på at de er enige i det på sykehuset. Men kan jo håpe :)
Jordmor er utenlands og er ikke tilbake før 29.mai..
hun mente jeg kunne ringe å mase på fastlegen viss de ikke ville på sykehuset :p
Jeg sa til mannen at han fikk trå til i tilfelle :p han var ikke så veldig gira på det.. hehehe..
 
Haha ja det blir gøy altså, kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å ligge slik, men gjett om det skal prøves når vi er litt nærmere termin :p
 
Bare murringer i ryggen,rumpa og låret , er så ille at jeg har måtte ta paracet men det hjalp ikke... Tokk en varm dusj nå, hjalp i 1minutt! :( Også stikker det masse nedentil. Modning. 36+2
 
Haha ja det blir gøy altså, kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å ligge slik, men gjett om det skal prøves når vi er litt nærmere termin :p

Vet ikke om kroppen fysisk klarer å gjennomføre dette engang. [emoji23]
Men prøves skal det!
Har jo bare to uker igjen til termin. [emoji16]
 
36+0 og har stikkinger i hufsa, litt murringer og slitsomme kynnere.. forferdelig vondt når jeg reiser meg og, akkurat som et tonn vekt legges på skambeinet og opp mot magen... men går fort over :)
 
34+4 og har en del kynnere. Merker jeg har mistet det lille jeg hadde av energi også, men tror nok jeg har 6 uker og vel så det igjen. Han ligger ennå høyt.
 
Her er jeg bare 33+6, og merker ingen modning. Har hatt kynnere hele tiden, de kommer fortsatt, og med mye kraft. Har lenge hatt mye utflod, og merket at jeg har hatt et par småblødninger, så små at det har nok bare vært litt såre slimhinner. Eneste som har skilt seg litt ut er plutselige smerter i halebeinet, men for alt jeg vet henger det sammen med bekkenløsningen.
 
36+6, en god del slitsomme kynnere,vondt i bekkenet når jeg reiser meg, en del mer utflod enn tidligere
 
Hva menes med modning?
Uansett jeg er 33+6. Har hatt ekstremt mye kynnere i går og i forigårs. Vondt i korsryggen og stikkinger nedover, mye press. Har også fått en del mer utflod. Tror det må være det ihvertfall. Var litt beskymra for om det kunne være fostervann. Men er vel mest sannsynlig ikke det. Ho er kjempe vilter inni magen konstant. Ho kan umulig sove så mye. Er trøtt og sliten og har fått skikkelig galsbrann igjen. Har hatt litt hele tiden men mye mer nå. Kvalme har også meldt seg. Vet ikke om alt dette er eldig tidlig eller nomalt når man fortsatt har 6 uker igjen? Tror i grunn jeg blir satt i gang før grunnet svangerskapsdiabetes..
 
Er 34+6 i dag. De siste 2 uken har jeg hatt myye mer menssmerter og utflod. Menssmertene sitter i korsryggen og nedre del av magen. Jeg begynte også å bli veldig løs i magen sist uke, men dagen etter starta jeg på sterkere dose med jerntabletter. Tror jerntablettene jevner ut den løse magen, for jeg trengte ihvertfall ikke starte på fordøying-oljen som er anbefalt for gravide som må ta jerntabletter. Energien har forsvunnet helt, og jeg orker ingen verdens ting. Kjenner noen ganger nedpress i form av støt nedover i skjeden, føles nesten som hun kommer ut i noen av støtene. Ellers kynnere, men det har jeg hatt lenge.
 
Noen som har erfaring med lyserosa blod i utfloden om morgenen?
Er det vanlig i modningsprosessen eller er det bare skjøre slimhinner?
 
Back
Topp