Kan ikke om jeg vil en gang [emoji28]
Hihi, vi er umulig å unngå[emoji23][emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke om jeg vil en gang [emoji28]
Menyen klar : i går var det fish tikka med ris . I dag blir det pølser og rotmos. Ons: spagettilasagne, tors: fiskebollergrateng. Fre: løvstek med pommes frites,salat og bernaise, Lør: taco og Søn: laksewok
God morgen
I natt sov jeg faktisk veldig godt
Bretta 4 hauger klær og snart ferdig med vask 1. Snart sette på vask 2 også![]()
Jeg sov som en stein [emoji23] Hun vekka meg 7.30. Da han hun 10 cm over ansiktet mitt og sa: "Pupp?" [emoji23]Håper du også da fikk sove litt igjen [emoji4]
Jeg skal rydde og vaske som vanlig samt fått ordnet et lite bord på rommet til snuppa [emoji4]
Sitter og vurderer guttenavn ..... [emoji14]
Mhm er detSå frustrerende[emoji13]
Haha føk gjennom 10 sider så droppa jeg resten.... lolOi det var en del, antar du ikke går igjennom dem [emoji23]
Sol? Ingen sol herGod formiddag! Har dere en fin dag? Solen skinner og det regner her. Syk unge på sofaen.. Herlig! [emoji52]
Elsker denNydelig [emoji7]
Blir ikke detHåper du ikke blir borte nå da
Har en veldig fin dag.God formiddag! Har dere en fin dag? Solen skinner og det regner her. Syk unge på sofaen.. Herlig! [emoji52]
Ja kanskje det nå har jeg kommet inn på appen to ganger uten å måtte logge meg på så jeg tror vi har flere symptomer som må sjekkes utEventuell bipolar [emoji54]
Det vet vel du alt om som har gjort det 3 ganger [emoji14]Er det vanskelig?[emoji1]
Det burde jeg ha gjort også..Da venter jeg på tannpleier
Søt da [emoji4]Jeg sov som en stein [emoji23] Hun vekka meg 7.30. Da han hun 10 cm over ansiktet mitt og sa: "Pupp?" [emoji23]
Høres ut som vi alle her rydder og vasker en del [emoji14]
Ja hun er morsom og søtSøt da [emoji4]
Vel mann og barn roter mye, vi har støv allergi og jeg må ha det ryddig rundt meg [emoji54]
Det skjønner jeg! Har så lyst på en kähler vase, litt spesielt men vil ha ebay latex roser i den.Elsker den
Det er godt å høre [emoji173]️Blir ikke det