☆ Skravletråd Mai ☆

Heftig. Om enn ikke uventet? Tøft å få det offisielt likevel.
Men han er uansett akkurat den samme gode ungen likevel. Klem.

Takk søte du[emoji173]️
Nei det var ikke akkurat uventet....men litt overraskende og voldsomt at han fikk alle tre diagnosene...
Han er selvsagt fortsatt godgutten min, og nå får han den hjelpen han så sårt trenger[emoji4]

Ikke så lite heller nei. Men nå vet dere hvertfall. Er sikkert mange grupper på fb å hente mye informasjon og slikt i også. Med mye erfaringer. Stor klem [emoji170]

Takk for klem[emoji173]️
Ganske tøft for mammahjerte dette...

Da hun var mindre har det slik, og vi leste mye i løpet av dagen, men nå er det kun på kveldene at hun vil det. Men etter at vi har lest, pleier hun å bla i bøkene selv og lytte til lydbøker og sånn :)

Hvis det leses litt hver dag så er jo det bra nok det[emoji4] og noen er jo mer glad i å lese enn andre.

Det vil vi også ha. Pluss biinngang med vaskerom. Det vi sikler på hvertfall [emoji14]
Mhm samme her, var på visning spm hadde det idag, låne rådgiver anbefalte det huset med 106 kvm og kan hende vi vil ha et til barn etterhvert er uaktuelt, og småbarn samt dam i hagen og null vinduer den veien harmonerer absolutte ikke

Jeg og har alltid vært glad i bøker, så det er håp[emoji2] Harry Potter står i hylla og er alt prøvelest[emoji23][emoji23] Har sagt ho godt kan vente til ho blir 3[emoji23]

Haha, minst! Prøvde da mi var 6, klarte ikke helt henge med. Har mer hell med den illustrerte nå. Leser denne selv:
29954319f3977fb4f5fd48814337af4e.jpg

God smak ;) leser den illustrerte til vesla nå, tenker å gjøre tradisjonn av at hun får en hvert år til jul (sammen med noe annet også da).
Kjempegreit da :D

Ga hele serien jeg. Så fikk hu hele filmserien etter bøkene var lest. Nå er hu over på andre serier på samme tid hu leser HP.
Hu gikk i twinsy. Men tok hu ut nå og inn i girl:it. Hu vokste i fra twinsybøkene så jeg godt [emoji14]

Hu leser helst ut vanlige bøker på 2 dager. HP er jo en del tykkere. Men tror hu brukte 4 mnd på alle bøkene [emoji7]

Læreren sier hu er den som har best leseforståelse også i klassen. Så jeg skal jammen gjøre mitt for hu beholder den leseinteressen jeg [emoji7]

Back
Topp