Så enigHaha, og jeg syns det var ille at puppen luktet litt tran om kvelden. [emoji23] makrell er verre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enigHaha, og jeg syns det var ille at puppen luktet litt tran om kvelden. [emoji23] makrell er verre.
Da har hestene fått nytt vann anda er slept ut og sol maska til Sephora sitter ennå på * krysse fingrene*
Hva skjer i dag jenter
God morgen![]()
God morgen[emoji2]
![]()
Vårt første avkom vokser [emoji14]
Salg der?Må på Lindex i dag ser jeg nå
Nei de hadde kul sløyfe derSalg der?
Tja... kanskje hvis alle sloss om de samme tingene? Men på den andre siden hadde vi jo skjønt hvorforfår ønske at alle var like og med en høy dose empati [emoji849]
Jeg har en faktisk [emoji7]Har ikke fått togepi enda [emoji849]
Mi spiser lite pålegg.Her er hun litt for glad i det. Puppen min lukter nok herlig nå haha
Vis vedlegget 224929
Sløyfa kb skal få til 17.mai
LegePlaner for dagen da jenter?
Jeg skal se om jeg husker rett at minst en sølje må innom gullsmeden. Tror jentungen mistet et anheng jeg har utsatt å erstatte (for jeg gjorde det nemlig rett før 17. Mai i fjor også og derfor litt sur for å måtte gjøre det igjen) og at jeg kanskje har et løst og tror at jeg altså droppa det for 11,5 mnd siden...
Må på apoteket etter mer movicol til mellomste og hente bestilt medisin til hunden som er i såpass form at vi tar sjansen på at hun skal bruke den.
Et par nye pledd trenger hun også
Og jeg må finne (eller skaffe ny) kyse til lillemor og strømpebukse til 17.mai
Ja. Også må jeg handle.
Rydde badet og vaske det, samt at master-listen min sier at jeg ryddet og vasket stua i helga. Kan jo si det sånn da at mappen kom aldri så langt så jeg har nok litt å ta igjen der...
Jeg må vaske et par maskiner med klær, brette de to som er tørre fra i går.
Så det aner meg at jeg bare får gå igang
Sjekke de sannsynlige stedene etter kysa mellomste hadde og se om den passer før jeg drar på handletur
Men den kommer vel tilbake i bedre stand eller?Da kjører mannen ut med bilen snart . Til verksted. Hade søte bilen min .
![]()
Vårt første avkom vokser [emoji14]
I dag blir det fisk iallefall. Har noe sei. Steker det og har tikka masala saus over. Og ris tilspagettigrateng i morgen . Og hmmm ...
Faktisk ja.Sovet Godt?
Våknet til dette i dag. Bare legger meg igjen, jeg. Vekk meg når det er over.