☆ Skravletråd Mai ☆

Planer for dagen da jenter?

Jeg skal se om jeg husker rett at minst en sølje må innom gullsmeden. Tror jentungen mistet et anheng jeg har utsatt å erstatte (for jeg gjorde det nemlig rett før 17. Mai i fjor også og derfor litt sur for å måtte gjøre det igjen) og at jeg kanskje har et løst og tror at jeg altså droppa det for 11,5 mnd siden...

Må på apoteket etter mer movicol til mellomste og hente bestilt medisin til hunden som er i såpass form at vi tar sjansen på at hun skal bruke den.

Et par nye pledd trenger hun også
Og jeg må finne (eller skaffe ny) kyse til lillemor og strømpebukse til 17.mai

Ja. Også må jeg handle.

Rydde badet og vaske det, samt at master-listen min sier at jeg ryddet og vasket stua i helga. Kan jo si det sånn da at mappen kom aldri så langt så jeg har nok litt å ta igjen der...

Jeg må vaske et par maskiner med klær, brette de to som er tørre fra i går.

Så det aner meg at jeg bare får gå igang
Sjekke de sannsynlige stedene etter kysa mellomste hadde og se om den passer før jeg drar på handletur

8626574795c096f8aa6e6a526d9d7d18.jpg

Vårt første avkom vokser [emoji14]

Så gøy![emoji1]

Tja... kanskje hvis alle sloss om de samme tingene? Men på den andre siden hadde vi jo skjønt hvorfor :p får ønske at alle var like og med en høy dose empati [emoji849]

Var akkurat det jeg tenkte[emoji13] Det hadde vært en drømmeverden[emoji7]

Her er hun litt for glad i det. Puppen min lukter nok herlig nå haha
Mi spiser lite pålegg.

Tidvis leverpostei. Helst skive med bare smør
må få utvidet utvalget hennes litt. Eller. Bhg gjør vel det til høsten....

Planer for dagen da jenter?

Jeg skal se om jeg husker rett at minst en sølje må innom gullsmeden. Tror jentungen mistet et anheng jeg har utsatt å erstatte (for jeg gjorde det nemlig rett før 17. Mai i fjor også og derfor litt sur for å måtte gjøre det igjen) og at jeg kanskje har et løst og tror at jeg altså droppa det for 11,5 mnd siden...

Må på apoteket etter mer movicol til mellomste og hente bestilt medisin til hunden som er i såpass form at vi tar sjansen på at hun skal bruke den.

Et par nye pledd trenger hun også
Og jeg må finne (eller skaffe ny) kyse til lillemor og strømpebukse til 17.mai

Ja. Også må jeg handle.

Rydde badet og vaske det, samt at master-listen min sier at jeg ryddet og vasket stua i helga. Kan jo si det sånn da at mappen kom aldri så langt så jeg har nok litt å ta igjen der...

Jeg må vaske et par maskiner med klær, brette de to som er tørre fra i går.

Så det aner meg at jeg bare får gå igang
Sjekke de sannsynlige stedene etter kysa mellomste hadde og se om den passer før jeg drar på handletur
Lege
Vaske klær
På senteret
Hente kb

Faktisk ja.

Lillemor har begynt å godta grøt på kvelden igjen etter noen mnd med grøtnekt. Derved ammer jeg når jeg legger meg også sover vi til det er morgen.

Avbrutt av eldstemann som kom halv tre og sa han hadde vondt i storetåa da. Vi ba ham sove videre. Ingen synlige tegn til skade i morges.

Back
Topp