Ha ha enig
Du blir med? Har nok kake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha enig
Hva skal dere ha til middag?Da har jeg nådd dagens mål på 800 innlegg
Skal til å lage middag nå.
Så kommer det store spørsmålet, etter middagen, og mens dag står i ovnen.
Skal jeg fortsette å skravle litt eller strikke![]()
Hihi ja var veldig godt . Og is til dessertNam! Som junior pleier å si når vi går i matbutikken [emoji23]
Var veldig godtSer godt ut, kos deg
Hehe trodde liksom jeg hadde svart rettNei nei, er bare jeg som forvirrer meg selv [emoji23] Grillmat. I stekepanna. Sånn var det [emoji14] Skulle være grillspyd, men hadde ikke pinner. Dog opphold så blir biff, grønnsaker på grillen og søtpotetbåter i ovnen![]()
Hva lager du til middag?Da har jeg nådd dagens mål på 800 innlegg
Skal til å lage middag nå.
Så kommer det store spørsmålet, etter middagen, og mens dag står i ovnen.
Skal jeg fortsette å skravle litt eller strikke![]()
Mhm samme herJa det er ikke dumt. drømmer om et hus som har alt på stell så man slipper å samle ting man ikke vet hva man skal gjøre med.
Kommer med engangDu blir med? Har nok kake
Joda. Har da andre ting å gjøre også gitt [emoji14] Som nå skal jeg snart spise middag gittDu må da ikke la telefonen ligge![]()
Kinamat [emoji23][emoji7][emoji7][emoji7]Hva skal dere ha?
Uff nei. Dagenderpå forvirra funker ikke ! [emoji23]Enda mer moro [emoji23]
AbsoluttIngenting er bedre![]()
Alle kan ikke være like haha [emoji56][emoji56][emoji39]Heldige du[emoji1] kan ikke skryte av det samme når jeg har vært på fest[emoji23]
Det tryggeste. Hoppa over en haug jeg også gitt [emoji87]Siden jeg ikke er RonjaR kommer jeg til å hoppe over flere hundre innlegg, over 500 innlegg på 3 timer [emoji54]
Ja det gjorde du absolutt, jeg bare kobla ut littHehe trodde liksom jeg hadde svart retthøres godt ut
Kommer med engang
Å, fikk lyst på biff chop suey [emoji173]Kinamat [emoji23][emoji7][emoji7][emoji7]
Flere som må logge inn på nytt hver gang de skifter nettverk?