Overraskende lite, 37.8. Føltes verre.Hehe[emoji23] det hørtes ikke noe særlig ut. Har du feber også eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overraskende lite, 37.8. Føltes verre.Hehe[emoji23] det hørtes ikke noe særlig ut. Har du feber også eller?
Ja det ser jo ganske gøy ut![]()
Å så kjedelig. Med finvær og alt. God bedringSå bra [emoji1] Tar seg vel opp, men vi er forkjøla [emoji14]
Skulle gi hestene vann sklei holdte på å lande på magen men tok meg mot på den ene armen og all vekta har gitt armen et stykke så armen har vært ganske vissen og øm i går og i dag.
Det var en ordentlig powernap da! [emoji23]Fmgod ettermiddag nettopp våknet opp fra en lur på 3 timer . Tror spiren stjal all energi fra meg [emoji14]
Alltid fin etter fest den formen min [emoji23][emoji7]Hei på deg[emoji1] formen fin?
Jeg har hatt noen problemer på mobilen de siste dagene, ja, og hørt fler andre si det samme.Flere som må logge inn på nytt hver gang de skifter nettverk?
Her regner det [emoji14] HahaÅ så kjedelig. Med finvær og alt. God bedring![]()
Jeg har ramlet helt av lasset [emoji14]Oi, nå må jeg skjerpe meg.
Dere skravler jo så mye at jeg faller på listen![]()
Skummelt!Uff da. Husker jeg falt i trappa mens jeg bar eldste da hun var lita, og klarte å slenge ut armen og få tak i girlenderet. Føltes som om jeg skulle rykke hånda ut av ledd. Men man tar det jo for å beskytte de små.
Men i forhold til å klare 1.500 ligger du godt anJeg har ramlet helt av lasset [emoji14]
Jeg er så sur at jeg snart driter i bv... Men er så nærme målet at drit i... Men det er sykt frustrerende å logge på hver gang jeg lar mobilen være alene i mer enn 5 minutter.Flere som må logge inn på nytt hver gang de skifter nettverk?
Jaa. Generelt mye innlogging om dagen [emoji14]Flere som må logge inn på nytt hver gang de skifter nettverk?
Roterommet vårt
Au, det er både vondt og ekkelt.Jeg har en bit epleskall som presser mellom tennaaa [emoji37]
Føler jeg har masse å ta igjen. En konfirmasjon og fest satte meg langt tilbake gitt [emoji87]Jeg har ramlet helt av lasset [emoji14]
Æsj da. Tanntråd?Jeg har en bit epleskall som presser mellom tennaaa [emoji37]