Æsj:/ fikk du slappet av noe?Veldig. Veldig. Veldig ikke det beste. Fobi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj:/ fikk du slappet av noe?Veldig. Veldig. Veldig ikke det beste. Fobi
Ja det er det da.. [emoji14]Er lenge oppe også![]()
Er det 10 som er kravet?9 tråder startet så kommer vel i mål denne mnd da
Sovet godt men tung i hodeGod morgen[emoji4] hatt ei god natt?
Blir nok en tur til Liseberg en langhelg, Egypt tur i august og ellers ingen planer [emoji4]Hva skal dere i sommer?
Hvordan går det med skole for barna? Eller for de tid til det av skolen?5 ganger om dagen vanligvis, noen dager går ikke det da og spesielt på vinteren tar vi flere bønner i et siden det er kort tid mellom dem
Du vil ha 10 stk?9 tråder startet så kommer vel i mål denne mnd da
Klær er jo fint detJa, han vil nemlig kjøpe klær, beltestol var ikke aktuelt, vel vel må kjøpe det neste mnd sikkert da men [emoji13]
Lillegutt er på siste hakk på bilstol sin så må nok bytte før jeg er klar for det ihvertfall [emoji13]
Det er typisk, tror de har en indre sensor for når mamma prøver å slappe av/soveGubben kom tråkke de for en time siden. Guttungen sov ennå[emoji7][emoji7]
Men gikk å la meg for å sove da armen min ikke er bra etter fallet på fredag. Og det fristet... Men nå hørte jeg at guttungen våknet![]()
Skulle ønske jeg hadde tolmodighet til å fikse neglene.. [emoji14]Takk [emoji4]
Mer meg [emoji4]
Håper bare alt dette styret resulterer også i lengre negler også da [emoji6]
Det vil jeg troJa ordentlig. Må opp tidlig hele uka, så godt med en sånn dag av og til.
Men liker det sånn viJa det er det da.. [emoji14]
Mener det er det jaEr det 10 som er kravet?
Jeg må file dem om de skal holde seg ellers fliser de seg opp og vips så brekker de av .Neglene blir vel lengre om man ikke klipper, filer eller biter[emoji12]
Ja er greit å få detDu vil ha 10 stk?
Deilig med levende klokkerHaha åh nei. Frøkna er vekkerklokka![]()
Liseberg skal nok vi ogsåBlir nok en tur til Liseberg en langhelg, Egypt tur i august og ellers ingen planer [emoji4]
Det aner jeg ikke, vet jo heller ikke om de vil Be enda heller,selvom vi selvsagt håper på det.Hvordan går det med skole for barna? Eller for de tid til det av skolen?![]()
Temperatur forskjellen er rar i går hadde vi 29 i skyggen i dag er det 10 grader og regnJa så godt for noe. Blir 20 her i dag. Herlig . Blir grilling og masse is. I morgen blir det ikke mer enn 10 grader
Jada, og hun ønsker seg jo absolutt alt mulig så glad hadde hun nok blitt også [emoji6]Klær er jo fint det