☆ Skravletråd Mai ☆

Greit nok at hun må svare nav, men trengte hun en time med deg til det burde hun innkalt deg til en, ikke bruke en du hadde andre tanker for.
Enig der gitt. Syns det ble litt dumt når det ble slik. Da kunne hu mye heller innkalt meg. Ikke bare blåst meg av.

Den svinger, men det er jo en ny ting :) Trenger nok bare å lande litt. Som nå, vært helt symptomfri i noen timer. Det er deilig :) Får meg til å se lyset i tunnellen, at jeg etterhvert vil komme meg på jobb, og klare alt jeg pleier til vanlig :)

Måtte det bare vare[emoji177] Det må være en deilig følelse nå[emoji2]

Skjørt er best med barberte legger ja[emoji23]
Uff ja. Er innimellom litt lat på den fronten gitt. Under arma husker jeg alltid liksom. Men beina? Neiiida. Later som det ikke er en jungel under buksa liksom. Snakker fremdeles om beina altså [emoji23]

Også er det jo så deilig når beina er barberte. Burde seriøst være flinkere. Menmen. Gjort nå [emoji23]

Drømmer om en frisørtur jeg også... har sånn 10 cm ettervekst og føler det er fasongløst. Men svømmer ikke akkurat i penger disse månedene, og så er det ikke bare bare å bruke halvannen time hos frisør med baby! [emoji28]

Hehe, nei er ikke enkelt med baby og frisør[emoji12] hørtes ganske stress ut!

Æsj da[emoji31] hva er du allergisk mot? Pollen?
Hva er jeg ikke allergisk mot [emoji23][emoji23] Men ja. Pollen, og det meste ute i naturen. Så kjente det godt når naboer klippa gress i dag. Men sprøyta tatt. Satser på en bedre sommer da :)

Back
Topp