Skravletråd bringebær

Avocado! Likte veldig godt neste ukes utfordring[emoji108] Du gjør en bra jobb som lagleder[emoji4]

Takk :) Det var hyggelig å høre!
Nå er det rom for å gi full gass til uka ;)
 
Hvordan går det med dere?
Jeg har hatt to lange kvelder med planting i hagen. Blitt lite mat og føler meg pumpa, men vekta har gått litt ned, så håper den fortsetter med det ;)
 
Hvordan går det med dere?
Jeg har hatt to lange kvelder med planting i hagen. Blitt lite mat og føler meg pumpa, men vekta har gått litt ned, så håper den fortsetter med det ;)
Jeg føler at det går rette veien. Har snikveid, men har blitt en tradisjon at på fredagene veier jeg mer uansett, så har ingen forhåpninger (jo, jeg har jo egentlig det da[emoji87]), er spent iallefall på resultatet. Men er blitt veldig sunn i matveien, og det er jeg fornøyd med[emoji4]
 
Jeg føler at det går rette veien. Har snikveid, men har blitt en tradisjon at på fredagene veier jeg mer uansett, så har ingen forhåpninger (jo, jeg har jo egentlig det da[emoji87]), er spent iallefall på resultatet. Men er blitt veldig sunn i matveien, og det er jeg fornøyd med[emoji4]

Så bra at du føler at du har oppnådd noe bra mtp matvaner :D *tommelopp*
Føler det samme ift snop, for før kunne jeg finne på å spise noe søtt hver dag, men endelig kan godiset ligge i skuffen frem til fredag, det klarte jeg ALDRI før ;)
 
Så bra at du føler at du har oppnådd noe bra mtp matvaner :D *tommelopp*
Føler det samme ift snop, for før kunne jeg finne på å spise noe søtt hver dag, men endelig kan godiset ligge i skuffen frem til fredag, det klarte jeg ALDRI før ;)
Hjelper på med utfordring og poengsanking ja[emoji16] Også smaker det jo ekstra godt når du for en gangs skyld unner deg noe snop[emoji4]
 
Siste dag med innsats før morgendagens veiing.
Heia heia!! :D
 
Siste dag med innsats før morgendagens veiing.
Heia heia!! :D
Skal legge inn på utfordringen etterpå ! Blir så mye skrålling, så har ført manuell papirlapp ved siden av! [emoji23]

Ellers er jeg 300 opp i går morges. Merker at det er noe hormonell rart på gang i kroppen. Lurer på om mensen er på vei nå. [emoji21]
 
Skal legge inn på utfordringen etterpå ! Blir så mye skrålling, så har ført manuell papirlapp ved siden av! [emoji23]

Ellers er jeg 300 opp i går morges. Merker at det er noe hormonell rart på gang i kroppen. Lurer på om mensen er på vei nå. [emoji21]

Mensen merkes på vekta ja, siste nå tror jeg at jeg mistet en kilo i vann etter tanta var dratt :wideyed:
 
Skal legge inn på utfordringen etterpå ! Blir så mye skrålling, så har ført manuell papirlapp ved siden av! [emoji23]

Ellers er jeg 300 opp i går morges. Merker at det er noe hormonell rart på gang i kroppen. Lurer på om mensen er på vei nå. [emoji21]
Jeg fikk mensen i dag, kommer til å ødelegge hele veiinga i morgen... Så typisk.
 
Jeg fikk mensen i dag, kommer til å ødelegge hele veiinga i morgen... Så typisk.

Uffda, så kjedelig :/ Håper du kan bli positivt overrasket likevel!
 
Hvordan går det med dere?
Jeg har hatt to lange kvelder med planting i hagen. Blitt lite mat og føler meg pumpa, men vekta har gått litt ned, så håper den fortsetter med det ;)

Så bra[emoji1] Blir spennende i morgen!

Her har d gått bra den siste uka føler jeg. Har vært bra m aktivitet og har til og med jogga et par ganger[emoji1] Så deilig med godt vær. Gir virkelig motivasjon til å ut å gå/jogge.
Jeg sliter fortsatt med kostholdet jeg da. Dvs snopet. Har ennå ikke fått poeng for snopefri[emoji85]
Har snikveid og ser lovende ut men man vet nå aldri...
 
God morgen sprekinger :D
Jeg har gått ned 1,1 kg denne uka :joyful: Hurra!
hvordan har det gått med dere?
 
1,3 kg ned her, og merker at jeg fortsatt har en del vann i kroppen!
Lykke til i dag jenter, ser ut til at dere skal klare dere fint :)
 
Back
Topp