Skravletråd kirsebær

Gått sakte ned hele veien, men denne uken har jeg gått opp:/ denne uken er den jeg har trent mest og hardest, målte meg og har faktisk mistet 5 cm rundt midjen, så vekten betyr ikke alt :) men kjedelig når den går opp :/
 
Vore ei dårleg veke for oss med ein total vektnedgang på 0,8kg. Håpar me har ein bra utfordring og får med oss litt derifrå.

Eg er totalt slakt i dag, og går faktisk å legger meg no [emoji33][emoji85] Spent på å lese resultatet i morgo :)
 
Rask titt på utfordringen så ser det ut som Bringebær er hakket bedre enn oss [emoji53]
 
Hei hei alle sammen, plutselig var jeg også medlem av Kirsebær [emoji1]
 
  • Liker
Reactions: EJ
Lite snakkis for tida altså! Hvordan ligger dere an? :) jeg er litt sløv på challengen denne uka, men tror vekta blir grei :)
 
Lite snakkis for tida altså! Hvordan ligger dere an? :) jeg er litt sløv på challengen denne uka, men tror vekta blir grei :)

Jeg har heller ikke fått til challengen denne uka, skikkelig sløv :sorry:
Er utrolig spent på vekta - skal ha mensen på tirsdag neste uke, og går alltid litt opp i vekt dagene før.
I tillegg har jeg begynt med medisiner mot mitt neste prøverørs forsøk, som har vektøkning som bivirkninger :nailbiting:
Har virkelig prøvd å spise fornuftig, telt kalorier og gått masse tur. Så håper vekta har holdt seg stabil og at jeg ikke går opp.
 
Jeg har heller ikke fått til challengen denne uka, skikkelig sløv :sorry:
Er utrolig spent på vekta - skal ha mensen på tirsdag neste uke, og går alltid litt opp i vekt dagene før.
I tillegg har jeg begynt med medisiner mot mitt neste prøverørs forsøk, som har vektøkning som bivirkninger :nailbiting:
Har virkelig prøvd å spise fornuftig, telt kalorier og gått masse tur. Så håper vekta har holdt seg stabil og at jeg ikke går opp.

Kjedelig å ryke ut av krigen for sånt, men om du får opp så vet du jo i alle fall hvorfor (og kan antakelig vente en fin nedgang etterpå). Har ikke fått tilbake mensen etter fødsel, jeg. Like greit, spent på hvor lang tid det tar.

Så spennende med forsøk da! Krysser fingrene[emoji8]
 
Veiedag i morgen! Spent :)
 
Kan nokon ta innleveringen i dag? Skal sitta på buss mesteparten av dagen og når eg først kjem heim så er det ein god del menneske eg må treffa :)
 
Går ikkje ned i vekt.. men går heldigvis ikkje opp [emoji28]

Håpar nokon kan ta innleveringen i dag da eg ikkje har mulighet.
 
Skulle veldig gjerna tatt innleveringa, men er sjøl på farten hele dagen i dag. Håper noen andre kan [emoji5]
 
Dere er mange på laget, så viktig at noen faktisk tar ansvar og leverer tall her!
 
Er alene med ungene og har en skikkelig utilpass baby, så tror ikke jeg kan ta det på meg [emoji17]
 
Back
Topp