Er vel godt nok bare det [emoji41]
Deilig å gjøre noe annet faktisk[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel godt nok bare det [emoji41]
[emoji10][emoji10] Naaaw. Litt ekstra da [emoji7]Vi "snakker" til hverandre noen ganger når jeg sitter i kassa og han i resepturen også ingen kunder da, litt ekstra blunking med øynene osv [emoji6]
Men hadde aldri gjort det med kunder [emoji23]
Endelig hjemme og alle i sengHerlig. Selv om ei svær humle var kommet inn på rommet vårt. Panikk og støvsuger [emoji23][emoji23]
En veldig. Bare så altfor kort [emoji23]
Beste som er [emoji7] Jeppsi pepsi [emoji23]Jeppsi[emoji39]
![]()
Forstår jeg godt. Fælt når man absolutt ikke kan. Og med dette været også [emoji272]Veldig glad for det[emoji1] vil trene!!
Har du skada deg, Ronja?
Nei. Var ikke så mye ute altså [emoji14] Helst bare mellom bil og aktiviteter. Og stå ute og vente på barn på speiderHørtes deilig ut[emoji1] solbrent??
Nyt sofaen [emoji7]Akkurat vært og handla litt. Og begge kidsa sover. Så tenker det blir sofaen da. Orker ikke begynne på alt som skal gjøres [emoji23]
Du er på toppen
Jaså gitt. [emoji23] Greit. Om de pusser opp hele huset mitt har jeg god egenkapital uansett [emoji23] MÅ jo stige betraktelig gittEhh....de tar jeg meg av selv[emoji12]
Ja. Unga ropte ned. Begge med lukka dører [emoji23][emoji23]Ai, da hadde jeg stresset selv[emoji15]
Du er vel en av de som er her mest, så tror ikke du skal føle deg utafor [emoji23]
Ja. 4 timer senere - Altfor kort [emoji23] Nå ble det bare 40 min da.Hoho, blir alltid litt kort[emoji13]
Akkurat vært og handla litt. Og begge kidsa sover. Så tenker det blir sofaen da. Orker ikke begynne på alt som skal gjøres [emoji23]
Ny og ne [emoji23][emoji23] Du eŕ en trofast traver her [emoji8]Haha, titter innom i ny og ne ja[emoji23]
Forstår jeg godt. Fælt når man absolutt ikke kan. Og med dette været også [emoji272]
Uansett kjedelig å bli syk da, god bedring [emoji173]️Flinkis![]()
Forkjøla. Og feber, men min egen feil. Besøkte mor&far i helga, og far var sjuk. Og langt meir smittefarleg enn antatt [emoji14]
Nei. Var ikke så mye ute altså [emoji14] Helst bare mellom bil og aktiviteter. Og stå ute og vente på barn på speider