☆ Skravletråd Mai ☆

Hihi ja. Men da ville han jeg skulle komme tilbake på en sjekk [emoji14] haha. Vi får se etter lommeboka da jeg [emoji85]
Huff ja dyrt nok å gå til tannlegen!

Vurderer å få gjort det i Egypt, mannen har en del venner som er tannleger og de måtte da ha gjort den beste jobben de noen gang har gjort [emoji23] men jeg har så tannlegeskrekk at må være dopa før jeg setter meg i en tannlegestol [emoji54]

Bare å bite tenna sammen da og holde ut til dem er hjemme igjen[emoji4] Har du 1g paracet eller? Håper det blir enda bedre, om ikke bra så du får nyte fridag og sola[emoji2]
Ja. Bite tenna sammen. Ja 1g paracet ja. Minker kraftig i den boksen også men [emoji23]
Ta en paralgin når jeg nærmer meg leggetid tenker jeg. Tusen takk [emoji8][emoji8]

Huff ja dyrt nok å gå til tannlegen!

Vurderer å få gjort det i Egypt, mannen har en del venner som er tannleger og de måtte da ha gjort den beste jobben de noen gang har gjort [emoji23] men jeg har så tannlegeskrekk at må være dopa før jeg setter meg i en tannlegestol [emoji54]
Kjipt å ha så tannlegeskrekk da :( Men ja. Måtte jo vært greit å tatt det i Egypt hos venner :)

Hjem kjære hjem [emoji7]

Holdt ut dagen i dag. Så mannen i lastebilen på vei hjemover også. Vinke og slengkyss og alt som hører med fra en bil til en annen [emoji23][emoji7]

Venter i spenning på barna nå :)
Så søte dere er [emoji4]

Kunne aldri gjort det med mannen mår han er på jobb, hadde sett bra ut når han hjelper en kunde [emoji23]

Så søte dere er [emoji4]

Kunne aldri gjort det med mannen mår han er på jobb, hadde sett bra ut når han hjelper en kunde [emoji23]
[emoji23][emoji23] Gjerne ikke helt det samme nei haha. Men mannen sitter alene i lastebilen så [emoji38] Og i verste fall sitter kun svigerinna på med han. De jobber sammen [emoji14]

Ja. Bite tenna sammen. Ja 1g paracet ja. Minker kraftig i den boksen også men [emoji23]
Ta en paralgin når jeg nærmer meg leggetid tenker jeg. Tusen takk [emoji8][emoji8]

Håper du slipper å spise den tom da[emoji4] Greit å ha mulighet til å ta paralgin før natta så det er mulig å få sove.

Lille holdt på å koke bort i natt. Gråt og var uvel, men skjønner ikke hva det var. 39,5 i feber så fikk febernedsettende, hadde et kvarter hvor hun skrek og skrek som om noe var vondt, og jeg fikk ikke ta på henne. Så fikk hun litt melk og sovnet. Grei form og godt humør nå, men nå er paracet på vei ut så får se. Hun er treg i magen, men man kan vel ikke få feber om man blir forstoppet?

God bedring til snuppa di[emoji4]

Ja[emoji23] men med min vinnerlykke så... men morro og prøve da[emoji6]
Vet aldri før man prøver :D Jeg har selv vunnet to sentrumsgavekort i lokalavisa pga bilder. Visste ikke jeg vant en gang før de kom i postkassa [emoji23]

Vet aldri før man prøver :D Jeg har selv vunnet to sentrumsgavekort i lokalavisa pga bilder. Visste ikke jeg vant en gang før de kom i postkassa [emoji23]

Nei, og man vinner hvertfall ingenting heller[emoji28] Så kjekt da[emoji4] fin overraskelse i posten det[emoji6]

Back
Topp