>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jaja. Kan jo være du er heldig. Mammaen min har ikke trukket. Og har enda alle visdomstenner ogsåUffhar heldigvis aldri måtte trukket noe. Men kommer vel en vakker dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja. Kan jo være du er heldig. Mammaen min har ikke trukket. Og har enda alle visdomstenner ogsåUffhar heldigvis aldri måtte trukket noe. Men kommer vel en vakker dag.
Viktig å starte sterkt [emoji4]Syns vi har hatt en effektiv første mai dag her jeg [emoji123][emoji123]
Nja. Spørs hvor vi bor. De tar kun østlandet for øyeblikket. Jeg er vestland [emoji23]Grett det [emoji14] du fikser det du da?![]()
Takk [emoji8] Oppdaterer dere helt sikkert i morgen også hahaHåper det går over fort, så du slipper å slite med det noe særlig lenger. Og at paracett hjelper[emoji8]
Vi avslutta sterkt ogsåViktig å starte sterkt [emoji4]
Sove godt [emoji8]Ha ei riktig god natt alle sammen[emoji2][emoji92]
Bare la det være fint her for planlegger å gå en del mens snuppa er i bhg [emoji6]Mhm er det
Godt det da [emoji4]Håper på det
Nå er ihvertfall alt klart til fotografen kommer![]()
God natt snuppa [emoji173]️ lykke til Imorgen og krysser fingrene for elendig vær [emoji6]Åh nå er det natta
UffBOM! Der kom hodepinen [emoji24] Griiiin. Er så lei.
Kan vel egentlig også klare 600 [emoji6]Juhu. Jeg fikk innlegg 500. VI klarte det for i dagSyns vi er riktig så gode [emoji123]
Flink er duDet skal jeg nok klare, men ofte jeg som gjør alt uansett så største forskjellen er at jeg kan velge mat jeg elsker [emoji7]
God natt [emoji4]..nei nå er det natta her
God natt!
God nattHa ei riktig god natt alle sammen[emoji2][emoji92]
Hahaha. Joooda. Men jeg prøver å foreberede meg på å sove jeg [emoji23] Prøver godt altsåKan vel egentlig også klare 600 [emoji6]
Går det ann å glemme det? [emoji54]Obs.
Glemte visst å skravle i dag, jeg
Får ta smertestillende. Nesten så jeg håper jeg begynner å kaste opp igjen, for da må vi ringe legevakta. Jeg er sååå lei.. Men ja. Nå er det virkelig snart time [emoji173]UffSkjønner deg så veldig. Hodepine er grusomt. Snart onsdag og håper virkelig de da kan hjelpe deg [emoji8][emoji8]
Plages du ofte med hodepine?BOM! Der kom hodepinen [emoji24] Griiiin. Er så lei.