Gratis babypakke og stelleveske fra KIWI!!

Har selv ikke hentet min. Tar 3 dager, spent :)

Snakket med ei som jobber i Kiwi, var på grunn av datasystemene eller noe de satte den tredagersgreia, men systeme funker, så de hadde fått beskjed om å dele ut fortløpende. Jeg hentet før det hadde gått tre dager - null problem [emoji5]
 
Snakket med ei som jobber i Kiwi, var på grunn av datasystemene eller noe de satte den tredagersgreia, men systeme funker, så de hadde fått beskjed om å dele ut fortløpende. Jeg hentet før det hadde gått tre dager - null problem [emoji5]

Så kult! Da skal jeg høre med dem imorgen
 
Var innom for å hente i dag - bestilte sist uke, men den lokale kiwi butikken hadde ikke fått de inn enda.. så får vente noen dager til og spørre på nytt
 
Du må registrere deg først, så tar det tre dager før du kan hente i butikken..

Men fikk dere e-post el noe når den var klar? Jeg registrerte meg på nettet og fikk da beskjed om at det skulle ligge inne på kortet mitt. Men det virket som de ikke kunne sjekke det. Så fikk beskjed idol at jeg måtte ha en e-post hvor det stod at jeg kunne hente.
 
Hos meg har de ikke fått enda. Skal sjekke i dag tenkte jeg hehe. Har hørt at den er bra
 
Her ble de tomme før jeg fikk hentet. Jeg ventet jo såklart 3 dager siden det sto det:p
 
Hentet i går. Absolutt den beste babypakken pga gratis stelleveske synes jeg :)
 
Back
Topp