Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, har dem?Nå har kiwi babypakker![]()
Du går inn på kiwi.no å søke babypakke. Så kan du bestille der [emoji108][emoji16] Nettopp gjort det jeg[emoji1][emoji106]Oi, har dem?Vet du hvordan man skaffer seg det?
![]()
Oi, har dem?Vet du hvordan man skaffer seg det?
![]()
Du går inn på kiwi.no å søke babypakke. Så kan du bestille der [emoji108][emoji16] Nettopp gjort det jeg[emoji1][emoji106]
Ja okei, tusen takkSå du fikk svar![]()
Bestilt! Tusen takk for infoNå har kiwi babypakker![]()
Det står at du kan dra på hvilken som helst kiwi butikk å hente ut. Men må bare bestille å hente 3 dager senere. Så det skal vel gå bra [emoji4]Stelleveske jo
Jeg har bestilt nå! Skal ta turen innom på fredag her og se om de har. Håper jeg slipper å dra inn til byen.
Det står at du kan dra på hvilken som helst kiwi butikk å hente ut. Men må bare bestille å hente 3 dager senere. Så det skal vel gå bra [emoji4]
Noen som kan fortelle hvordan stellevesken er når dere får henta?
Nei du får en viss tid du må hente innen. Jeg bestilte i går å kunne hente fram til 26.juni tror jeg det var [emoji4]Bra tips! Må man hente den akkurat etter 3 dager eller kan den ligge på butikken en stund?
Takk skal du haNei du får en viss tid du må hente innen. Jeg bestilte i går å kunne hente fram til 26.juni tror jeg det var [emoji4]
Får ikke bestilt for jeg får ikke tilsendt passord [emoji52]
![]()
Hvorfor må man ha bankkontonummer??