Babypakke kiwi

Stelleveske jo :eek:
Jeg har bestilt nå! Skal ta turen innom på fredag her og se om de har. Håper jeg slipper å dra inn til byen.

Stelleveske jo :eek:
Jeg har bestilt nå! Skal ta turen innom på fredag her og se om de har. Håper jeg slipper å dra inn til byen.
Det står at du kan dra på hvilken som helst kiwi butikk å hente ut. Men må bare bestille å hente 3 dager senere. Så det skal vel gå bra [emoji4]

Det står at du kan dra på hvilken som helst kiwi butikk å hente ut. Men må bare bestille å hente 3 dager senere. Så det skal vel gå bra [emoji4]

Ja jeg håper det går bra :D
Litt skeptisk fordi vi bor på landet. Gikk fint å få pakkene fra apoteket og rema, men da bestilte jeg jo direkte til de utsalgsstedene.
Haaaaar så lyst på denne pakken :D

Var å hentet pakken i dag, selv om det står at du kan hente den først etter tre dager. Stellevesken så grei ut, kanskje litt smale og trange lommer. Men var mange av dem. Sammenligner den kanskje litt med den veska vi opprinnelig hadde tenkt å kjøpe. Er førstegangsgravid, så er jo ikke helt sikker på hvilke behov vi får når det gjelder stelleveske. Så vi skal prøve å bruke den først, så får vi heller kjøpe oss en annen hvis vi finner ut at den kanskje ikke passer våre behov :)

Får ikke bestilt for jeg får ikke tilsendt passord [emoji52]

Fikk både bestilt og hentet idag, må se jeg er imponert over stellevesken, den virker jo faktisk helt ok!

Back
Topp