Nei, hallo! Er jo kvalitetsfilmer på TV! "Tvillinger" med Arnold Schwarzenegger og Danny Devito [emoji23] Nei, eg har ikkje fjernkontrollen no [emoji14]
Haha[emoji23] skikkelig kvalitet!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hallo! Er jo kvalitetsfilmer på TV! "Tvillinger" med Arnold Schwarzenegger og Danny Devito [emoji23] Nei, eg har ikkje fjernkontrollen no [emoji14]
Er også på PC, og må oppdatere etter hvert innlegg jeg skriver, for da kommer det bare sånn varsel om flere innlegg... Selv om det ikke alltid er nye innlegg..
Bra dag?
Da var sommergarderoben til kb helt i boks, hurra
Ja ganskeEr jo så tungvint![emoji13]
Gratulerer!Hei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag... [emoji813]red
Gudd shitt!Alt vel[emoji1] der da?
Åh, så deilig [emoji5] Gleder meg til vi kan kjøpe hus og hage. Vi var på middagsbesøk, veldig koseligHelt grei[emoji2]
Var bare hjemme men fikk plantet masse. Du da?
God morgen Kengu. Kjedelig med lite søvn. Hvordan er formen til kb? Her har jeg sovet lenge, men trøtt allikevel.God morgen
Lite søvn så jeg er trøtt
God morgen LilleulvenGod morgen alle sammen![]()
Går an å prøveVi får vel klare 5000 innlegg her i dag da, eller? [emoji16]
God morgen [emoji4][emoji444] Gooood morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen storesøster, god morgen lillebror. God morgen trær og blomster, god morgen..[emoji444]..ja,no kan eg ikkje resten av teksten men, god morgen iallefall! Viktig å gi inntrykk av at man er meir våken enn man egentlig er [emoji14]
Hei hei [emoji4] Og gratulerer så mye [emoji173]Hei hei *vinker* Skravlesyk frøken fant et passende forum!
Ny her! Lykkelig gravid 10+0 idag... [emoji813]red
...god morgen fugler små. God morgen kjære lyse sol på himlen klar og blå[emoji444] Gooood morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen storesøster, god morgen lillebror. God morgen trær og blomster, god morgen..[emoji444]..ja,no kan eg ikkje resten av teksten men, god morgen iallefall! Viktig å gi inntrykk av at man er meir våken enn man egentlig er [emoji14]
God morgen til deg ogGod morgen Lilleulven![]()
Bra innstilling! [emoji1]Går an å prøve![]()
Jeg er litt forsiktig i innstillingen for jeg vet ikke hvor mye jeg selv får bidratt [emoji14]Bra innstilling! [emoji1]
Begynte dere før? De fleste av barna hadde ikke vært her før, det hadde fort litt med saken å gjøre. Bursdag på den måten begynte de ikke mer førHer var det med to foreldre da de var 4 år, ingen ved 5