Skravletråd april

Kjenner jeg har litt lyst til å utfordre dere til å skrive 500 innlegg i denne tråden frem til jeg sjekker den når jeg kommer hjem i kveld [emoji14] Just for fun selvsagt, siden det har vært så stille her i det siste. Kanskje jeg til og med linker til en ny butikk som det er premie fra i topp 100 mai, hvis dere klarer 500 innegg :) ( altså, premien er der uansett, men hintet får dere om dere klarer 500 innlegg. ) Noen med?? :)
Jeg er med [emoji5]

Hehe. Kanskje like greitt han sover da:p
Har ikke store planer. Eldste har lyst til å være hjemme og leke :-)
Ja, er nok det. Er sånn gylden middelvei. Han tåler ikke sove for lenge heller [emoji14] Deilig med hjemmedag også da [emoji173] Blir nok det her og. Lille trenger en hjemmedag i ny og ned.

Ja, er nok det. Er sånn gylden middelvei. Han tåler ikke sove for lenge heller [emoji14] Deilig med hjemmedag også da [emoji173] Blir nok det her og. Lille trenger en hjemmedag i ny og ned.
Ja er egentlig ikke så verst :-) hvor gammel er lille din da?

Ja er egentlig ikke så verst :-) hvor gammel er lille din da?
Jeg kan absolutt leve med det [emoji14] Hun er 14 måneder nå [emoji5] Har litt utfordringer med overstimulering, så er vi borte en dag så er vi gjerne hjemme dagen etter [emoji5] Dine barn da?

Kjenner jeg har litt lyst til å utfordre dere til å skrive 500 innlegg i denne tråden frem til jeg sjekker den når jeg kommer hjem i kveld [emoji14] Just for fun selvsagt, siden det har vært så stille her i det siste. Kanskje jeg til og med linker til en ny butikk som det er premie fra i topp 100 mai, hvis dere klarer 500 innegg :) ( altså, premien er der uansett, men hintet får dere om dere klarer 500 innlegg. ) Noen med?? :)
Vi liker hint. Vært mye mindre av det i det siste. Hint er gøy :-)

Takker! Nå skal jeg på 6 timer kioskdugnad i hallen, så noen timer på tribunen å se jenta mi spille :) Hurra for å sove lenge på en lørdag :P
Sove? Er det noe..

Her var alle våkne innen 7.15 men rett nok lager vi ikke frokost før nå da. Ingen dugnad denne helga. Bare dekkskift, tømme komposten og sånne praktiske ting som å skaffe en lyspære til bilen (og få den på plass) og muligens er par par.. Ehh. Tung setning. Muligens to par joggesko

Flink som stiller opp :D Og lykke til til datteren. Noe sier meg at vi kan sove når vi er sånn omtrent 50+? [emoji23]
Jeg har planer om å sove/ligge litt lenger sånn innimellom når jeg er ca 40. Yngste er nå 1, men gi henne er år eller så så bør hun kunne stå opp med de store ungene og vi ligge litt. Sånn vi så smått hadde begynt med før vi fikk henne. "ta dere en joghurt, og dere får se tv" :-)

Back
Topp