Kor gamal var du då du fekk ditt første barn?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
вegynte å prøve når jeg var 27.. вle gravid da jeg var 28..(fylte 29 2мnd før fødѕel)
 
Fikk første 2 uker etter jeg ble 18 :) nr 3 har jeg termin med 3 uker etter jeg blir 25 :)
 
28:)
 
Mange unge her. Var 35, men spiren satt aldri av seg selv og til slutt måtte vi innom ivf som også tok sin tid... Men den som venter på noe godt... ;)

Enig med deg:) Er ikke eldre damer inne på forum?! Jeg prøver å finne en tråd for de litt eldre, men finner ikke dette... skulle gjerne stilt noen spørsmål:D
Er selv 38 og fikk min første for 6 år siden... rop ut hvis dere vet om noen her inne som er 38-45 og har barn under 5 år;)
 
Vel. Jeg er bare 37 enda. Men gi meg et halvår så er jeg 38. Og yngste er bare 16 mnd så under fem er hun lenge enda
 
37 her også, men ikke 38 før neste år. Venter barn nr 2 om et par måneder. Bra det er noen flere her inne enn meg som ikke er i 20 årene ;)
 
Enig med deg:) Er ikke eldre damer inne på forum?! Jeg prøver å finne en tråd for de litt eldre, men finner ikke dette... skulle gjerne stilt noen spørsmål:D
Er selv 38 og fikk min første for 6 år siden... rop ut hvis dere vet om noen her inne som er 38-45 og har barn under 5 år;)
Jeg er 42. Har ei datter på 16 måneder.
 
Back
Topp