Skravletråd april

Lå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.

Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]

Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen :)
Manfolk:) men de har dog rett de også:p godt du fikk deg søvn. Ha en fin dag på jobb:)
Nei, kan ikke skryte på meg det. Nattens siste 2 timer sov jeg i en seng som er 10 cm for kort for meg [emoji14]

Du da?

Haha gubben er enkel og slike situasjoner. Han liker ikke at jeg klenger når han sover så han flytter seg vekk fra meg...og ned på gulvet:p
Han klenger ikke da. Men han sover mot meg og dermed puster mot meg [emoji23] All snorking går ikke gjennom en lyddemper av ei dyne først [emoji14]

Du er heldig. Gulvet hørtes vondt ut da [emoji14]

Lå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.

Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]

Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen :)
Føler med deg, Spyro! Snorking er tøft [emoji14] Her har jeg to, hvis lille er litt tett og. Lille jenta snorker som et uvær, hah. Godt du fikk sove litt, men kjipt med vondt hode :-( Håper det går seg til :-)

:( nå må disse små trollene bli friske. Mammaene trenger søvn! GOD søvn ;)

God bedring i huset
Natt til tirsdag fikk jeg rett og slett ikke sove
Natt til onsdag vekket eldsten oss først i 23 tiden siden han var litt kvalm, så fikk jeg ikke sove, og deretter vekket Lille U oss kl 4 uten noen åpenbar grunn.
Natt til i dag vekket eldsten oss kl 00:30 med å spy utover hele gangen nede.
Sitter og prøver å jobbe litt hjemmefra nå

Back
Topp