Bra der?God morgen![]()
Joda bra . Bare ikke helt våkenGod morgen åssen står det til i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra der?God morgen![]()
Joda bra . Bare ikke helt våkenGod morgen åssen står det til i dag?
ManfolkLå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.
Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]
Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen![]()
Nei, kan ikke skryte på meg det. Nattens siste 2 timer sov jeg i en seng som er 10 cm for kort for meg [emoji14]
Du da?
Det er godt det. Kanskje på tide å få bakt noen brød her. Må bare få rydda frysa...Nøttebrød nå![]()
Ja best med hjemmebakt. Blir bakt mye her pga cøliaki også daDet er godt det. Kanskje på tide å få bakt noen brød her. Må bare få rydda frysa...
Joda gubben prøver å sove og L storebror prøver å støvsuge i alle frustrasjon over str på røret ( han for den ikke med seg! [emoji14]Bra der?
Joda bra . Bare ikke helt våkender?
Fornuftig er det også. Da hvet man hva man for i seg til alle tiderJa best med hjemmebakt. Blir bakt mye her pga cøliaki også da
Han klenger ikke da. Men han sover mot meg og dermed puster mot meg [emoji23] All snorking går ikke gjennom en lyddemper av ei dyne først [emoji14]Haha gubben er enkel og slike situasjoner. Han liker ikke at jeg klenger når han sover så han flytter seg vekk fra meg...og ned på gulvet![]()
Haha ja. Kunne hatt sparka han. Men han står opp 5 for å gå på jobb. Jeg får nesten 2 timer mer da [emoji14]Manfolkmen de har dog rett de også
godt du fikk deg søvn. Ha en fin dag på jobb
![]()
Synes vanlig er stor nokstørre skjerm og no større kapasitet
liker store skjermer. er så digg! samt at jeg jeg bruker mobilen til alt mellom himmel og jord på jobb og fritid
Okei hihiJoda gubben prøver å sove og L storebror prøver å støvsuge i alle frustrasjon over str på røret ( han for den ikke med seg! [emoji14]
helt santFornuftig er det også. Da hvet man hva man for i seg til alle tider
Hvilken da?Ny tlf på vei![]()
Huff, igjen [emoji85][emoji23]Sofaen ropte gitt. Mann som snorker meg ut av senga. Også MÅ han ligge mot meg. Vil aller helst sparke han ut. Menmen. Satse på noe sofasoving da...
God morgen [emoji4]God morgen[emoji173]️
Samme her 1 hel time... Hjelper ikke på hodet. Og lille har snart gnagd i stykker brystvortene mine... Håper multimam gjør susen.God morgen allesammen.
Inatt har jeg sovet fryktelig dårlig. *ønsker meg alle frisk til helgen*
Føler med deg, Spyro! Snorking er tøft [emoji14] Her har jeg to, hvis lille er litt tett og. Lille jenta snorker som et uvær, hah. Godt du fikk sove litt, men kjipt med vondt hode :-( Håper det går seg tilLå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.
Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]
Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen![]()
Så moro! Hvilken ble det?Ny tlf på vei![]()
Bra der ?God morgen [emoji4]
Natt til tirsdag fikk jeg rett og slett ikke sovenå må disse små trollene bli friske. Mammaene trenger søvn! GOD søvn
God bedring i huset