Heldiggris![]()
Det er bursdagspresang.Så snilt [emoji169]
Akkurat det jeg ønsket meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris![]()
Det er bursdagspresang.Så snilt [emoji169]
God formiddag. Så snill fru du er da. Min også elsker å tilbringe tid på golfbanen
Her står jeg i middagslaging. Skal snart levere Minsta i bursdags selskap. Og eldste skal kjøres på fotballtrening.
Ikveld skal jeg på trening![]()
Så koselig [emoji7][emoji7]Fikk nytt treningstøy og den siste Klompelompe boken av mannen [emoji7]
Elsker det mønsteret [emoji171] Lille her fikk en heldress av sin farmor.Her viste fargene litt bedre [emoji7]
![]()
Har du bursdag i dag? I såfall gratulerer så mye [emoji5][emoji5]Det er bursdagspresang.
Akkurat det jeg ønsket meg![]()
Så gøyFikk nytt treningstøy og den siste Klompelompe boken av mannen [emoji7]
Nydelig!Her viste fargene litt bedre [emoji7]
![]()
Har nok med resten av familienSå gøybegynner du på strikkegaven til 30 årsdagen min nå da
![]()
![]()
Har detHar du bursdag i dag? I såfall gratulerer så mye [emoji5][emoji5]
Hva for noe godt har dere spist idag da?Har det![]()
Tomt for hester. De er på stutteriet så det var ganske tomt syns jeg!Ålreit med stalltid da [emoji5]
Ikke gjort noe spennende, vært på jobb.Hva for noe godt har dere spist idag da?
Hvor mye kosta den? Gubben fyller 35 i år men kanskje en gave å gi på 40 års dagen [emoji14]Han fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.
Norzolasaus? Hva er det?Ikke gjort noe spennende, vært på jobb.
Fått gaver av mannen og spist pasta med norzolasaus,
Snart trening
En saus lagd av norzola-ost, parmesan, tomatpure og fløte ++Norzolasaus? Hva er det?
Har dere 17mai antrekk i boks?
Betalte vel 6000 for stoffet, rundt 12000 eller sånn til sydama. Inkl knapper. Også fikk han en del sølv av andre da som jeg hadde tipset, ;-)Hvor mye kosta den? Gubben fyller 35 i år men kanskje en gave å gi på 40 års dagen [emoji14]