Skravletråd april

God formiddag. Så snill fru du er da. Min også elsker å tilbringe tid på golfbanen;)

Her står jeg i middagslaging. Skal snart levere Minsta i bursdags selskap. Og eldste skal kjøres på fotballtrening.
Ikveld skal jeg på trening;)

Ja, får mye tilbake da [emoji5] Heldigvis. Noen ganger spiller vi sammen.

Effektiv dag da, flink er du som står på. Lov å klappe seg selv på skuldra [emoji5]

Den var fin

Lurer på om mellomste trenger en ullgenser til vinteren.... Kanskje eldste.... Yngste har dresser å arve fra de andre dersom hun tåler det (i år får hun eksem av ull)

Den var fin

Lurer på om mellomste trenger en ullgenser til vinteren.... Kanskje eldste.... Yngste har dresser å arve fra de andre dersom hun tåler det (i år får hun eksem av ull)

Han fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.
Hvor mye kosta den? Gubben fyller 35 i år men kanskje en gave å gi på 40 års dagen [emoji14]

Hvor mye kosta den? Gubben fyller 35 i år men kanskje en gave å gi på 40 års dagen [emoji14]
Betalte vel 6000 for stoffet, rundt 12000 eller sånn til sydama. Inkl knapper. Også fikk han en del sølv av andre da som jeg hadde tipset, ;-)

Back
Topp