Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt meg kjeks.. tenkte å kose meg med grønnsaker og dip 
) enkelt og greit
var i Sverige btw på torsdag å handlet godis 
men alt jeg spiser av det trigget bare kvalmenHvilke type spill er dere spiller? [emoji4]Er invitert på spillekveld med rakfisk hos mine foreldre. Bare så synd at jeg ikke kan spise detså resten av gjestene tror jeg har hatt en matforgiftning som jeg holder på å komme meg etter, så jeg skal spise pizza:/
Jeg hadde kjøpt meg litt smågodt (er jo påske og lørdag), men fikk så veldig halsbrann av detMarie kjeks...
Sååååå vanvittig kvalm
Har egentlig gulrøtter og din, men det får ligge... Og jeg skal ikke røre godisen til mann og barn...![]()
Jeg hadde kjøpt meg litt smågodt (er jo påske og lørdag), men fikk så veldig halsbrann av detble så snytt nå
![]()
Æsj, melkNedturSmågodt er jo egentlig ganske så godt
Prøvd med melk til... Hehehehe, melk og smågodt![]()

Æsj, melkNå har jeg spist så mye chips og dip at jeg er helt uvel (nå er det ikke alltid så mye jeg trenger av spiselige ting før jeg blir uvel)
![]()

Lovehearts er supert mot halsbrann ja, gikk noen pakker av de i løpet av forrige graviditetIs er forresten kjempe godt på vei oppigjen for de som trenger noe å kaste opp.
Har tarmsykdom og fått muligheten til å vite sånne ting *yay*
Dere som er kvalme: les på matvarer og hva som trigger reflux. Mulig det hjelper mot svangerskapskvalme som på reflux.
Eks: kaffe, juice og løk (er i "all" mat)
Og lovehearts hjelper. Jordmor triks ei venninne av meg fikk [emoji4]
Jeg har også spist så jeg er kvalmBrukte å en del lovehearts sist gang jeg også [emoji12]
Her har mamma og pappa laget noe av det beste jeg vet; potetform med salat og baguetter til. Er så mett at jeg ble kvalm [emoji15]
Så koselig!Ble hjemmelaget pizza med familien min [emoji4]
Er i nord på påskeferie, så da samles vi så mye som mulig til mat [emoji4]