>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Tusen takk [emoji8][emoji8]Veldig langt du har kommet og veldig pent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji8][emoji8]Veldig langt du har kommet og veldig pent
God bedringFår vel dusje og pakke
Formen er stigende så da satser jeg på det gær bra å kjøre 6 t
HerligGod morgen. I dag er det regn jentene sover ennå guttungen leker i teltet i stua ... avslappende start på dagen
God morgen begge to [emoji1]God morgen![]()
God morgen[emoji4]
God bedring og håper du friskner til på veien enda mer [emoji169]Får vel dusje og pakke
Formen er stigende så da satser jeg på det gær bra å kjøre 6 t
Gratulerer ❤Hipp, hipp hurra.
Har 15 års bryllupsdag i dag![]()
Takk for det ❤God bedring og håper du friskner til på veien enda mer [emoji169]
Planer for dagen?God morgen begge to [emoji1]
Takk for detGod bedring
Vi skal ut nå. Hestene trenger å få bytta dekken og jentene for første tips om hvor eggene dems er gjemtHerligHer setta vi på løvenes konge nå. Så vil unga ut å leke på lekeplassen etter filmen.
GrattisHipp, hipp hurra.
Gratulerer så masse ! [emoji169][emoji169]Hipp, hipp hurra.
Nei. Ikke noen planer. Strikker nå da på ermer. Var noe dritt. Likte bedre rundpinne enn 5 pinner å stresse med [emoji23] Ser løvenes konge nå, og regner gjerne med det blir utav huset etter filmen daPlaner for dagen?
Koselig [emoji169] Så let the games begin? [emoji23]Vi skal ut nå. Hestene trenger å få bytta dekken og jentene for første tips om hvor eggene dems er gjemt![]()
God morgen![]()
God morgen. I dag er det regn jentene sover ennå guttungen leker i teltet i stua ... avslappende start på dagen
God morgen[emoji4]
Sitter å venter på pinnekjøttmiddag hos mine foreldre[emoji6] Du da?God ettermiddag[emoji2] hva driver du med?
Åh løvenes koenge er så finNei. Ikke noen planer. Strikker nå da på ermer. Var noe dritt. Likte bedre rundpinne enn 5 pinner å stresse med [emoji23] Ser løvenes konge nå, og regner gjerne med det blir utav huset etter filmen da![]()