Har de siste årene kjøpt disse Haribo-eggene på Europris, tror jeg kommer til å gjøre det til de eldste i år også.Så gøy. Hva får de i egget ?
Lille U kommer til å få en fruktpure, litt sjokolade ++
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de siste årene kjøpt disse Haribo-eggene på Europris, tror jeg kommer til å gjøre det til de eldste i år også.Så gøy. Hva får de i egget ?
Så, hva er de ved å finne på?Blir jo 30år snart ...eller snart og snart...men i år...og familie er virkelig dårlig på å skjule ting haha huff
Åh ja de har jeg sett. Ikke dumtHar de siste årene kjøpt disse Haribo-eggene på Europris, tror jeg kommer til å gjøre det til de eldste i år også.
Lille U kommer til å få en fruktpure, litt sjokolade ++
Neida arrangerer jo selv, men de avslører gaver heheSå, hva er de ved å finne på?
Og du får alt du ønsker deg?Neida arrangerer jo selv, men de avslører gaver hehe
Aner ikke. Har laget liste ,da det var ønskelig . Det jeg vet er en veske og reise. Og det er jo midt i blinkenOg du får alt du ønsker deg?
Det er jo perfekt for deg.Aner ikke. Har laget liste ,da det var ønskelig . Det jeg vet er en veske og reise. Og det er jo midt i blinken
Hmm ja. Jeg solgte 5 stkDet er jo perfekt for deg.
Har ikke du akkurat ryddet opp i veskene dine og solgt unna en del?
Da ser du, da har du 5 ledige veskeplasserHmm ja. Jeg solgte 5 stk![]()
Hehe Joda . Vi kan jo si det sånnDa ser du, da har du 5 ledige veskeplasser![]()
Jeg også ! [emoji23] Mannen trengte noe plutselig [emoji23]God morgen
Ja fikk handla. Men glemte noe [emoji14] Så jeg må dessverre innom i dag også. Hate rå gå på butikk når det er så mye mennesker![]()
Håper det går bedre i dag daVeldig gøyMen ble dessverre ikke ferdig med monteringen i går. Var alt for kaldt å å stå ut ei regnet i 6 grader å skru i aluminium. Fingrene holdt på å fryse av
Prøver igjen i dag. Da er det i hvert fall meldt oppholds vær.
[emoji8][emoji8][emoji8] Takk ! Tar all boost som erFader så flink du er![]()
![]()
God morgenGod morgen[emoji4]
Jeg har kastet opp det meste av nattenÅh :/? Mye våken?
Skulle dratt på hytten men blir i sengenHva skjer i dag da?
He he det vet du nå jaYES. Da vet jeg at jeg har en ny episode av greys til idag![]()
![]()
Åhh nei :/ masse god bedringJeg har kastet opp det meste av natten
Skikkelig kjiptNeeeei. Uff. Også nå som det er påskeGod bedring