Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det ordnet seg? [emoji846]Jeg finner ikke skjult forum etter oppdatering av appen.. noen som vet hvordan jeg finner det?![]()
Har det ordnet seg? [emoji846]
Så bra [emoji2] Så at flere på desember gruppa også hadde problemer [emoji53]Ja akkurat nå, faktiskhelt utav det blå.. [emoji85]
Så rart, dumt med tekniske problemer [emoji53].. og så var det borte igjen[emoji28]
Funker det nå? Hvis ikke ville eg bare sent en melding til Tamara og bedt om hjelp [emoji846]Ja, skikkelig irriterende![]()
Funker det nå? Hvis ikke ville eg bare sent en melding til Tamara og bedt om hjelp [emoji846]
Du skal ha tilgang (står på min liste over de med tilgang) Så send en melding til Tamara, ho har med det tekniske [emoji846]Nei det virker fortsatt ikke![]()
Du skal ha tilgang (står på min liste over de med tilgang) Så send en melding til Tamara, ho har med det tekniske [emoji846]
Kanskje du må slette appen og laste den ned på nytt, det måtte eg sist helg [emoji53]Ja jeg har tilgang, får til å gå innpå, men ikke i appenjeg har sendt melding til henne nå
![]()
Kanskje du må slette appen og laste den ned på nytt, det måtte eg sist helg [emoji53]
Så kjipt [emoji53] Håper Tamara kan hjelpe deg [emoji846]Har gjort det, og det hjalp ikke![]()
Så kjipt [emoji53] Håper Tamara kan hjelpe deg [emoji846]
Så kjiptSkikkelig kjipt.. føler det er mest aktivitet der, og kommer fortsatt ikke inn i appenog tamara har ikke svart enda..