Skravletråd april

Tror jommen jeg legger meg. Hører mannen snorker der oppe. Men satser på god søvn alikevel.

I morgen er det fri da.

Dere ser om dere ser meg. Håper jeg kommer inn igjen [emoji23] Tydligvis vet en aldri med dette forumet lengre :o

Natta alle fine dere [emoji11]

Tror jommen jeg legger meg. Hører mannen snorker der oppe. Men satser på god søvn alikevel.

I morgen er det fri da.

Dere ser om dere ser meg. Håper jeg kommer inn igjen [emoji23] Tydligvis vet en aldri med dette forumet lengre :eek:

Natta alle fine dere [emoji11]
Å nei. Høres skummelt ut:P

Håper du kommer deg inn igjen i morgen. Og at natten blir fin.
Sove godt

Da er det leggetid for små jenter;) snakkes i morgen.
Forhåpentligvis blir det jobb på meg.
Lavendelen gjør sitt. Null hosting på storebror etter jeg satt inn en blanding på rommet hans;)

Da er det leggetid for små jenter;) snakkes i morgen.
Forhåpentligvis blir det jobb på meg.
Lavendelen gjør sitt. Null hosting på storebror etter jeg satt inn en blanding på rommet hans;)
God natt og sov godt! Sengen på meg også nå :)

Ååh! Pleide ringe ett gratisnr fra tlfkiosken husker jeg. Sånn ungdomstlf.
- Hvordan fungerer mensen? Feks [emoji23][emoji23]

Syns også å huske det var spm i ett av ungdomsbladene.

Kjære blablabla. Jeg kyssa en gutt. Kan jeg bli gravid? Vi brukte ikke tunge

[emoji23][emoji23]
Mona og Mikkel-spalten i Topp, alltid dei samme spørsmåla om mensen, graviditet og kyssing [emoji14] og flausespaltene i jenteblada.. Aiaiai [emoji85]

Joda. Foruten at fra kl 1400 og til nå har jeg ikke kommet inn her da. Ble kasta ut igjen og dette dumme forumet vil seriøst ikke annerkjenne at jeg er en bruker her. Og jeg tilbakestiller passord som ikke går for nå kom jeg plutselig inn igjen på gamle. Så mye tull og tøys at jeg blir sur altså....

Også får jeg abstinenser for at jeg får ikke svare dere en gang ! [emoji85]

På nippet å avinnstallere om dette fortsetter så ofte...
Avinstallerte. Og reinstallerte. Og restartet. Og restartet. Samma fordømrade problemet, gjenkjente ikkje bruker. Kom meg inn til slutt, men då kunne eg ikkje laste opp bilder. Får ikkje varsler heller [emoji19]

Back
Topp