>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ikke at det hjelper alltid da men. Håper det hjelper litt hvertfallJo da, har det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke at det hjelper alltid da men. Håper det hjelper litt hvertfallJo da, har det![]()
Jeg kommer til å være 30 når jeg begynnerJeg var ferdig når jeg var 30 hopp i det damen!
Hva som er bra med den?Er jo det jeg også gjør... men elsker den skjermen på Samsung. Blæææ!
Herlig! Så deilig det blir når dere er ute av leilighetenI gang med utvask av leiligheten! JUHU! Folkens, vi får nøkkelen på fredag!
Uff. Ikke noe bra. Hvilken sykdom fikk du konstanter idag? Lungebetennelse?Driver å hoster på meg hodepine for tiden
Å nei. Høres skummelt utTror jommen jeg legger meg. Hører mannen snorker der oppe. Men satser på god søvn alikevel.
I morgen er det fri da.
Dere ser om dere ser meg. Håper jeg kommer inn igjen [emoji23] Tydligvis vet en aldri med dette forumet lengre
Natta alle fine dere [emoji11]
Hva er positivt med den?Jeg simpelt hend bare elsker Samsung
Ja! Kjøpte jo rekkehus i JanuarSkal dere flytte, så gøy![]()
Den er sto, klar og går ut på sidene!Hva som er bra med den?
JaHerlig! Så deilig det blir når dere er ute av leiligheten![]()
Det blir en fin innviing. Pinne kjøtt og påske hører sammenJaKjøpt inn pinnekjøtt som vi skal innvie det nye kjøkkenet med
![]()
Ahh. Har sett noen kunder som har slike telefoner. Med skjerm som går rundt sidene.Den er sto, klar og går ut på sidene!
Jepp! Så det gleder vi oss til!Det blir en fin innviing. Pinne kjøtt og påske hører sammen![]()
Ja! Og kameraet er vist supert.Ahh. Har sett noen kunder som har slike telefoner. Med skjerm som går rundt sidene.
God natt og sov godt! Sengen på meg også nåDa er det leggetid for små jentersnakkes i morgen.
Forhåpentligvis blir det jobb på meg.
Lavendelen gjør sitt. Null hosting på storebror etter jeg satt inn en blanding på rommet hans![]()
Natta til deg også daGod natt og sov godt! Sengen på meg også nå![]()
Mona og Mikkel-spalten i Topp, alltid dei samme spørsmåla om mensen, graviditet og kyssing [emoji14] og flausespaltene i jenteblada.. Aiaiai [emoji85]Ååh! Pleide ringe ett gratisnr fra tlfkiosken husker jeg. Sånn ungdomstlf.
- Hvordan fungerer mensen? Feks [emoji23][emoji23]
Syns også å huske det var spm i ett av ungdomsbladene.
Kjære blablabla. Jeg kyssa en gutt. Kan jeg bli gravid? Vi brukte ikke tunge
[emoji23][emoji23]
Avinstallerte. Og reinstallerte. Og restartet. Og restartet. Samma fordømrade problemet, gjenkjente ikkje bruker. Kom meg inn til slutt, men då kunne eg ikkje laste opp bilder. Får ikkje varsler heller [emoji19]Joda. Foruten at fra kl 1400 og til nå har jeg ikke kommet inn her da. Ble kasta ut igjen og dette dumme forumet vil seriøst ikke annerkjenne at jeg er en bruker her. Og jeg tilbakestiller passord som ikke går for nå kom jeg plutselig inn igjen på gamle. Så mye tull og tøys at jeg blir sur altså....
Også får jeg abstinenser for at jeg får ikke svare dere en gang ! [emoji85]
På nippet å avinnstallere om dette fortsetter så ofte...