Terminforandring på OUL

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Noken som trur terminen sin blir flytta på OUL?

Eg sjølv trur terminen vår som e 5. September, kjem til og bli flytta bakover, kanskje heilt til den 17:confused:
Blir veldig spennande og sjå, men og godt å være forbredt på det:happy: trur eg har veldig sein el:shifty:

Jeg har alltid blitt satt fram ett par dager, også føder jeg alltid på menstermin, har ikke så mye å si egentlig siden mine fødsler starter fint av seg selv :)

Menstremin er 19.09. Men vet at det er feil pga sein el. Så ul termin blir nok mellom 23.-25.09.
Sist fødte jeg 10 dager før termin.

Ja, jeg tror egentlig at den blir å bli justert. Jeg håper fremover ikke bakover.

Tul viste nesten en uke lenger enn menstermin. Men testet el og fikk det på dag 15, så syns det er litt rart egentlig. Så egentlig trur jeg ikke jeg blir flyttet noe særlig, men isåfall kanskje fremover. Men da havner jeg i august! :o

Hm.. veldig usikker på termin egentlig. Har veldig uregelmessig mens og eggløsning. Siste mens var 22/12. Men trodde jeg hadde eggløsning 12/1. Men i følge ultralyd hos legen ble jeg gravid nyttårsaften. Vi har hatt veldig lite sex så det må være nyttårsaften eller 13/1 jeg ble gravid. Trodde ikke det kunne være den på nyttår siden jeg nettopp hadde hatt mensen men i følge størreslen på foster ble jeg satt fram nesten 2 uker.. blir spennende å se igjen om 1 uke hva han måler til da (får gratis ul hos snille legen min) ;) men altså bør jo ta målingene hans med en klype salt så vet jo aldri.. kan godt hende jeg blir satt tilbake igjen. Men vet jeg må ha ks denne gangen så barnet kommer i september uansett ❤

Tror ikke min blir flytta, både i uke 7 +3 og i uke 12+5 målte de terminen til 1. Sept så hvis den plutselig blir flytta så blir jeg veldig bekymra [emoji23]

Jeg har ikke helt koll på mensen, men lasta ned en app som sa jeg hadde eggløsning 22.des, en annen app sa 12-14.des. Vi hadde kun samleie fra 17-23.des i den prøveperioden og jeg ble gravid en gang oppi der. Får se va tul på mandag sier og oul i april. Bekymrer meg ikke noe da, føder nok et par dager før termin denne gangen også :)

Ut fra målingene på ul i helga blir jeg nåkk satt tilbake nesten en uke [emoji85][emoji30] blir spennende å se på OUL [emoji5]

Då va vi ferdige på ul, og eg hadde nok rett:yuck:
Vart ikkje såtte noke termin men kan sjå ut som om vi blir flytta bak til 20. September ca.. va jo forberedt på det, men er så kjedelig uansett :rolleyes:

Ny time til oul den 25. April :D:Heartred

Hvor langt trodde du at du var og hvor langt sa de du var?

Tror nok ikke jeg blir flyttet. Siden jeg har lange sykluser så visste jeg at mensterminen ikke stemte, og at det mest sannsynlig skjedde rundt julaften. Menstermin skulle tilsi 07 september.

Tok tidlig UL for å finne ut hvor lang jeg var på vei og hun anslo termin 20 september, og hun oppga den samme på den andre TULen. Så var jeg på fosterdiagnostikk og de havnet på 19 september, og sa at det var den terminen som skulle gjelde samme hva OUL sier. Så vil bli overrasket om OUL viser en annen termin :)

så kjekt for alle dokke som har fått vært på tul:love7
Vi skal på oul den 30. Mars så gleda oss masse
Eg har født 7 daga etter termin og 4 daga før termin så spent på om eg treffe denna gangen:laughing002
Kjekt å bli flytta framover vertfall :D

Var ikke du usikker på når du hadde blitt gravid, eller blander jeg med noen andre nå?
Termin-målingene de gjør fra uke 17-20 er rimelig bankers, men størrelsesberegninger etter uke 25 er med bob-bob. Hvis du er kjempeuenig i termindato kan du kreve en annen lege eller ul-jordmors vurdering[emoji4]

Back
Topp