Hva gjør du på, utenom å skravle?

Hørtes sinnsykt deilig ut.
Vi har mer sånn 8 grader, tåke i fjellet og lett regn vi
Det var deilig ikke ta det feil. Men huden min brenner allerde etter to dager med slik vær [emoji14]
 
Høres jo ut som en skikkelig sommer det dere beskriver.

Her er det kald vår.
Det er sikkelig sommer. Men når solen forsvinner blir det fort kaldt her pga vinden.

Men vi har den bare en til to dager før mars været tar oss igjen:)
 
Høres jo ut som en skikkelig sommer det dere beskriver.

Her er det kald vår.

Kjente i dag da vi var ute så var det stor forskjeld inne i skogen og i sola[emoji4] i sola var det for mye med tynn stilongs, skibukse og hettegenser og i skogen var det kaldt.

Nå ser det ut til at det skal bli litt kjøligere.
 
Kjente i dag da vi var ute så var det stor forskjeld inne i skogen og i sola[emoji4] i sola var det for mye med tynn stilongs, skibukse og hettegenser og i skogen var det kaldt.

Nå ser det ut til at det skal bli litt kjøligere.
Ja vi skal bare få to tre dager men det har hjulpet på tælan i såfall.
 
Ja vi skal bare få to tre dager men det har hjulpet på tælan i såfall.

I dag var det slutt for oss, men hele gårdsplassen er bar og snøen på plenen er halvert hvertfall[emoji2] og 8 grader selv om sola er borte.
 
Her har det knapt vært noe snø på flere år I år var det et par dager hvor bakken såvidt var hvit, men vi tok nå frem akebrett allikevel[emoji6] Ellers er det stort sett samme været året rundt, mellom 5 og 15 grader og regn eller overskyet[emoji12] I dag var det faktisk sol![emoji1] Skikkelig vårstemning.

Nå skal jeg snart finne frem browniesen jeg lagde i går, lage meg en stor kopp med te og slenge meg ned i sofaen! Jeg har vært flink å brettet og sortert klær i over en halvtime, og jeg er ikke halvferdig en gang[emoji21] Gir snart opp hele klesvasken...[emoji12]
 
Her har det knapt vært noe snø på flere år I år var det et par dager hvor bakken såvidt var hvit, men vi tok nå frem akebrett allikevel[emoji6] Ellers er det stort sett samme været året rundt, mellom 5 og 15 grader og regn eller overskyet[emoji12] I dag var det faktisk sol![emoji1] Skikkelig vårstemning.

Nå skal jeg snart finne frem browniesen jeg lagde i går, lage meg en stor kopp med te og slenge meg ned i sofaen! Jeg har vært flink å brettet og sortert klær i over en halvtime, og jeg er ikke halvferdig en gang[emoji21] Gir snart opp hele klesvasken...[emoji12]

Kipt med samme været hele året da, men du blir kanskje vant det? Her har vi så godt som ordentlig vinter, snøen kom seint i år. Også kan det glimte til med ordentlig varmt og fint på sommern. Helt ned til -25 vinterstid og +25 sommertid.

Mmm, brownies hørtes skikkelig godt ut nå, men har vært hos oldemoren til lille og fått snickerskake, så det holder for i dag.
Syns jeg aldri til bunns i den klesvasken[emoji85] om det enten er rene som må brettes og legges vekk, eller om det er møkkete som må vaskes[emoji28]
 
Kipt med samme været hele året da, men du blir kanskje vant det? Her har vi så godt som ordentlig vinter, snøen kom seint i år. Også kan det glimte til med ordentlig varmt og fint på sommern. Helt ned til -25 vinterstid og +25 sommertid.

Mmm, brownies hørtes skikkelig godt ut nå, men har vært hos oldemoren til lille og fått snickerskake, så det holder for i dag.
Syns jeg aldri til bunns i den klesvasken[emoji85] om det enten er rene som må brettes og legges vekk, eller om det er møkkete som må vaskes[emoji28]
Blir vant til det ja[emoji6] Er født og oppvokst her på Sørvestlandet, så kjenner ikke til noe annet[emoji12] Men hadde det ikke vært for familien, så kunne jeg gjerne tenke meg å flytte til et sted med mer snø om vinteren og mer sol om sommeren, men kommer nok til å holde oss her.

Holder kanskje med en kake til dagen ja, og snickerskake er jo veldig godt da!

Jeg har nettopp anskaffet meg trådhyller til å lage system i skittentøyet. En trådskuff per vaskegrad/farge, og når den er full hives det i maskinen. Det er teorien vertfall, så får vi se om jeg klarer å gjennomføre det i praksis[emoji12] Har ikke noe system på betting osv. enda, men når svigermor er her å passer lillesøster pleier hun å brettet sammen alt av rent tøy[emoji1]
 
Blir vant til det ja[emoji6] Er født og oppvokst her på Sørvestlandet, så kjenner ikke til noe annet[emoji12] Men hadde det ikke vært for familien, så kunne jeg gjerne tenke meg å flytte til et sted med mer snø om vinteren og mer sol om sommeren, men kommer nok til å holde oss her.

Holder kanskje med en kake til dagen ja, og snickerskake er jo veldig godt da!

Jeg har nettopp anskaffet meg trådhyller til å lage system i skittentøyet. En trådskuff per vaskegrad/farge, og når den er full hives det i maskinen. Det er teorien vertfall, så får vi se om jeg klarer å gjennomføre det i praksis[emoji12] Har ikke noe system på betting osv. enda, men når svigermor er her å passer lillesøster pleier hun å brettet sammen alt av rent tøy[emoji1]

Søskenbarna mine er fra der og sier det samme. Nå har dem hytte på fjellet som dem er på ofte, så dem får jo vinteren der.

Snickerskake er kjempegodt så ikke lei meg for å få servert det[emoji4]

Har flere kurver til forskjellige klær jeg og, men dem er litt for store tror jeg[emoji85] Så kjekt med hjelp da, for å brette klær er jo så utrolig kjett!
 
Hørtes i grunn ut som du hadde fult opp med andre ting enn å skravle.
Ja fikk ikke skravla mye i går. Mobilen var rom for batteri støtt siden jeg glemte å legge den på ladning. Og det var vanskelig å lade flere steder jeg var i går. [emoji14]
 
Ja fikk ikke skravla mye i går. Mobilen var rom for batteri støtt siden jeg glemte å legge den på ladning. Og det var vanskelig å lade flere steder jeg var i går. [emoji14]

Vanskelig uten strøm ja, men sikkert litt godt og[emoji6]
 
Vanskelig uten strøm ja, men sikkert litt godt og[emoji6]
Vel slapper av med å surfe. Det er livsstilen jeg har hatt hele livet. Rørsle min første pc da jeg var 5 ....

Når man er nerd og gamer er teknologi mye av alt:p men å drive med hestene stiller høyere på lista. Da ligger mobilen alltid i hylla. Bruker bare den når jeg skal ta bilde av dem eller noe for å vise på instagram/ vetrinæren.

Stall er hellige plassen
 
Prøver å finne ut om å logge inn via pc gir mulighet til å takke ja til bhg plassen....
f9cccfe1040921206906a80ed9260ecc.jpg
 
Sitter å venter på mannen, har så lyst på søtpotet fries[emoji2] så håper han er enig i den[emoji6] og at han kommer snart...
 
Sitter å venter på mannen, har så lyst på søtpotet fries[emoji2] så håper han er enig i den[emoji6] og at han kommer snart...
Åååå det hørtes godt ut kanskje jeg skal lage det til gubben før han kommer hjem..... kanskje litt sein ser jeg.
 
I dag har jeg vært hos legen fiksa hester og kost med gutt som begynner med tennene sine igjen. La han en time tidligere for pappa skulle bort. Sov ikke med en gang. Men sov før kl 20 00 [emoji14]
 
Åååå det hørtes godt ut kanskje jeg skal lage det til gubben før han kommer hjem..... kanskje litt sein ser jeg.

Her kom han ikke hjem før nå, så ser dårlig ut[emoji85] vi får se[emoji6]
 
Back
Topp