Hva skal dere idag?

Idag fikk jeg sove lenge[emoji7] C sover nå og når han våkner skal vi spise lunsj før vi skal ut en tur[emoji4]
 
-Besøke farmor på sykehuset.
-Gå strandpromenaden i sola og kjøpe is på snadderen.
-Mamma kommer for å passe barna mens vi rydder kjellerstua :)
Hvordan går det med farmor?[emoji173]
Her skulle farfar kommet hjem forrige mandag, men så fikk han urinveisinfeksjon og ble kjempedårlig (ingen AB som funker lenger på han). Så han er fortsatt på sykehjemmet stakkars. Men neste søndag skal vi feire 90-årsdagen hans hjemme (så sant formen ikke blir verre). Alle barn, svigerbarn, barnebarn, oldebarn og eks-svigerbarn :)
 
Hvordan går det med farmor?[emoji173]
Her skulle farfar kommet hjem forrige mandag, men så fikk han urinveisinfeksjon og ble kjempedårlig (ingen AB som funker lenger på han). Så han er fortsatt på sykehjemmet stakkars. Men neste søndag skal vi feire 90-årsdagen hans hjemme (så sant formen ikke blir verre). Alle barn, svigerbarn, barnebarn, oldebarn og eks-svigerbarn :)

Takk som spør :) Hun gikk fra sykehus, til sykehjem og er nå tilbake på sykehus da AB-dosen tydeligvis var for svak. Plutselig forhøyet CRP og forverring av lungebetennelse. Men begynner å hjelpe nå :)

Uff, så leit at han ble verre. Ikke lett å være syk og gammel. Håper han er på bedringens vei og frisk til koselig 90-års dag [emoji169]
 
I dag er dagen jeg gleder meg til er over. Opp kl.6. Gå kl.7. Levere begge barna to ulike plasser. Jobb 8.00. Tilvenning av nytt barn kl.9.30. Det er alltid litt nervepirrende. Intervju kl.13.00. Hente begge barna og få dem hjem. Tilbake på jobb fra kl.17-20. Åh. Som jeg gleder meg til å legge meg i senga i kveld.
 
Takk som spør :) Hun gikk fra sykehus, til sykehjem og er nå tilbake på sykehus da AB-dosen tydeligvis var for svak. Plutselig forhøyet CRP og forverring av lungebetennelse. Men begynner å hjelpe nå :)

Uff, så leit at han ble verre. Ikke lett å være syk og gammel. Håper han er på bedringens vei og frisk til koselig 90-års dag [emoji169]
Uff, det er ikke lett å bli gammel nei! Så mange tilbakeslag! Håper hun veldig snart blir bedre igjen og kommer hjem [emoji173]
 
I dag er dagen jeg gleder meg til er over. Opp kl.6. Gå kl.7. Levere begge barna to ulike plasser. Jobb 8.00. Tilvenning av nytt barn kl.9.30. Det er alltid litt nervepirrende. Intervju kl.13.00. Hente begge barna og få dem hjem. Tilbake på jobb fra kl.17-20. Åh. Som jeg gleder meg til å legge meg i senga i kveld.
Håper du legger deg med en god følelse i kveld og tenker, "yes jeg klarte det![emoji123]"
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Skal straks hente opp M og stelle henne for dagen siden hun er i ferd med å våkne etter natta nå! [emoji173] Idag venter vi besøk av ei venninne og hennes sønn! [emoji6] Før den tid må jeg en tur på butikken og fikse litt servering, noen som har gode forslag? [emoji5]
 
Har levert i bhg og kommet meg på skolen, så er jeg ferdig 15.20, hente i bhg, handle middag, middag, leke og legging[emoji4]
 
Skal straks hente opp M og stelle henne for dagen siden hun er i ferd med å våkne etter natta nå! [emoji173] Idag venter vi besøk av ei venninne og hennes sønn! [emoji6] Før den tid må jeg en tur på butikken og fikse litt servering, noen som har gode forslag? [emoji5]
Skal du lage lunsj eller bare ha noe å sette frem? :)
 
Eldste er sendt på skolen og skal til sin far resten av uka ([emoji22]), yngste er lagt for dupp. Blitt litt kluss med klokka, så ser ut som det bare blir en dupp. Det gjør igrunnen ingenting.
Ellers kommer søstra mi innom og så er det ut å kose oss i finværet. En tur på apoteket for å kjøpe solkrem og. :)
 
I dag skulle jeg liksom slappe av, men det blir nok en dag med baluba da vi plutselig skal ha privatvisning i morgen ! Så her blir det tett regime i dag, da jeg skal på jobb hele onsdag.

Levere i bhg. Hjem for første dupp så jeg kan vaske. Besøke farmor. Handle friske blomster. Gi Indi til mannen så jeg kan fortsette vask. Så går han for å hente Ada og på turn, da kommer mi søster for å hjelpe med Indi. Så er det leggetid og mer vasking. Puh.
 
Feire samboer sin bursdag med middag på restaurant[emoji4] Bake kaker og fikse litt til feiring hjemme imorgen[emoji5] Handle matvarer[emoji5]
 
Back
Topp