Sutte på hendene

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Det e jo søtt å se nu når de her småttisan begynn å finne hendene sine, han her koser seg skikkelig med å sutte på dem [emoji14] Ikke helt bra kanskje, så æ prøver å lure inn en sutteklut da han ikke bruker smokk :)
Også har han begynt å folde hendene når han amme[emoji7] Og han kan ligge i lang tid og se på armene og hendene sine.
Flere småttiser som e blitt fasinert og glad i hendene sine? :)

Jaaa :) Jeg lar han spise så mye han vil på dem, det er jo det han lærer av :) De er nydelige når de begynner å skjønne mer av kroppen sin :)

I starten suttet han på hendene hver gang han var sulten. Nå den siste uka har han begynt å sutte mer og mer, da får han som regel smokk :dummy: virker ikke til å vite at det er hans hender enda..gleder meg til han finner det ut!
Husker godt når lillesøsteren min fant sine - utrolig gøy å se på hvor fascinert hun var!

Hendene har ikke helt blitt oppdaget men de er alltid i veien under amming

Oh yes! Han er ekstremt ivrig på å spise hendene sine. Ikke sjelden han stikker fingrene så langt inn at han brekker seg, haha. Kikker ikke så mye på dem enda da..

Min prøver stadig å putte hele hånden i munnen. Og får han tak i min, så prøver han med den også.
Har prøvd å fortelle han ay det aldri kommer til å gå.

Liker forøvrig dårlig å se tedensene til tommelsuging. Så prøver å gi smokken til tider.

Min prøver stadig å putte hele hånden i munnen. Og får han tak i min, så prøver han med den også.
Har prøvd å fortelle han ay det aldri kommer til å gå.

Liker forøvrig dårlig å se tedensene til tommelsuging. Så prøver å gi smokken til tider.

Må le litt når han min også får tak i hånda mi. Griper tak med begge hender, drar den mot munnen sin og gaper så høyt han bare klarer. Evig optimist! [emoji38]

Jepp, suttet på de helt siden ho ble født, men ble mer ekstremt når ho bikka 2mnd [emoji4]

Min er sånn også, men litt irriterende når skal spise enten flaske eller pupp da skal hun ha også plassen til hendene sine i munnen hahahaha

Hun har fingrene i munnen når hun er sulten her og .Og prøver å få plass til hele handa og.Er de siste to ukene hun har begynt med det .Så hun har nok oppdager hendene mer her og .:)

Hun begynner å sette litt om hun ikke hsr smokk men det er sjeldent

Han har liksom to forskjellige måter å sutte på hendene sine på; ved sutte-behov prøver jeg lure inn smokken, og "hva er disse her og hvordan virker de"-sutting. Da får han sutte i vei, i dyp konsentrasjon [emoji1]

Han sutter mye på hendene, så lenge det ikke er fingrene er det greit :p

Back
Topp